Een tijd terug heb ik hierover op ‘Off topic’ aan de bel getrokken, maar omdat die rubriek opgeheven is: ik kamp nog steeds met een haperende HF-site. Sterker nog, de problemen worden steeds groter. Ik gebruik HF voornamelijk via Chrome en Windows 10 op een gloednieuwe snelle desktop, maar elke keer als ik online ben, loopt de site steevast enkele keren vast, zodanig dat ik moet uitloggen en weer inloggen (hoewel dat eigenlijk ook niet echt helpt). Afbeeldingen opladen stagneert geregeld en soms ben ik ineens uitgelogd. Dat gaat eerlijk gezegd ten koste van het plezier van het gebruik. Hebben meer gebruikers hier last van? En, heren moderatoren, is er wellicht iets aan te doen of hebben jullie tips?
Waar ik veel last van heb, is de miscommunicatie tussen twee servers volgens mij. Dit resulteert in een draaiend cirkeltje dat lang kan duren, en soms resulteert in een bad gateway melding. Dit is wel bij de eigenaar bekend volgens mij. Er is vaker melding van gemaakt.
Ik heb die problemen niet, wel dat de site zeer regelmatig vastloopt en er een BAD GATEWAY weergegeven wordt… duurt daarna enkele minuten voor de site weer aan te spreken is …
Ook dat maak ik geregeld mee.
Yep
Hier ook
Hier ook dezelfde problemen. Dacht eerst dat het nog te maken had met de problemen bij KPN.
Hier ook dezelfde probkemen op een android tabet.
Ko
Hier hetzelfde
Het laden duurt lang (het draaiende cirkeltje)
Af en toe daarna wel de site, maar steeds vaker
Bad gateway voor een aantal minuten.
ja heb het zelfde ,heel vaak blijven "hangen"
dan weer naar de home page en opnieuw naar de categorie.
op verschillende systemen en andere locaties!
+1
Idem
Hier ook soms last van een niet reagerend forum, dat duurt dan een seconde of 10-15. Heel soms een Bad Gateway melding, maar dan is het echt mis Verder loopt het eigenlijk veelal wel goed op mijn pc’s, laptop, mobiel.
Draaiend cirkels en bad gateway. Heel vaak de laatste tijd.
Op mijn PC’s weinig last, maar op den mobiel is het vaak bal met HF. Gewoon geen reactie van HF of heel erg traag.
De loader (draaiend cirkeltje) lost soms op na wat geduld, maar meestal moet je refreshen en soms ligt het er dan helaas even uit. Vaak kort.
Mijn beste,
Idem dito!!
Orologio Signaturis Temporis.
Moving circle idem, geen bad gateway, soms refreshen. Benader HF vanaf een MacBook Pro.
Hier ook regelmatig draaiende open cirkel .