Bedankt voor jullie reacties en leuk en helpend om jullie meningen te horen! De aanschaf wordt pas over een paar weken, maar ik hou jullie natuurlijk op de hoogte van de conclusie.
Wit
(Bijna) iedereen zegt wit, laat ik dan eens een keer tegendraads zijn: ik vind de donkerblauwe leuker…
Als die SARB al zo groot is op je pols moet je zeker 36mm nemen. Maar naast de SARB is donker zeker een optie.
Wit 36 nodate
Ik heb altijd een voorkeur gehad voor de donkere.
WIT!
De witte! Zo clean
Ik sluit me aan bij velen hier, pak de 36mm no date. Kleur kun je m.i. geen foute keuze in maken.
Donker, betere afleesbaarheid!
Ik zou de donkere plaat nemen. Lichte voorkeur hoor. Je kunt niet verkeerd kiezen
De blauwe, zeker gezien de Seiko die je al hebt. No date inderdaad
Eens!
Ik vind wit ook mooier. Je gaat ook meer vrijheid hebben in straps gezien wit op zowat alles past.
Dat is zeker waar!
Donker vind ik mooier op de foto maar wit staat beter op de pols
't Is misschien vloeken in de kerk, maar je kunt heel eenvoudig voor samen 150 euro twee Nomos Ahoi kopieën van Seestern bestellen bij Aliexpress en ze beide live vergelijken. Als je je definitieve keuze hebt gemaakt kun je die twee altijd weer van de hand doen (met minstens 50% verlies, maar goed, 75 euro is op het bedrag van een nieuwe Nomos peanuts).
Weiẞ, 36mm.
In combinatie met de Seiko, zou ik zelf gaan voor blauw 36mm.