Erg gaaf! Hopelijk heb je hem snel binnen.
Hoe kom je daar zo bij? Hij had sellers remorse.
Nomos is één van die merken die ik (waarschijnlijk) nooit zelf ga bezitten maar waarvan ik wel altijd een beetje blij ben dat ze er zijn. Nomos = cool.
Oh ja? Ik heb even gegoogled, maar kom dat toch nergens tegen.
Sellers remorse betekent gewoon dat je spijt hebt van je verkoop. Is een vrij letterlijke vertaling.
Wellicht dacht je aan buyers remorse.
Slecht ligt? Ik bestel net m’n derde Yema. Van de verkoop van de Speedgraf heb ik nog steeds een soort van spijt, maar ik heb zowel van de Flygraf als de Speedgraf lovende NA reviews gemaakt.
Ik hoop alleen dat de Superman heritage en blijvertje is omdat de dikte aansluit bij het type horloge. 13mm is voor een duiker prima, maar voor een field watch te dik.
Overigens, @tompj’s definite is correct en prevaleert.
Hmm nomos staat of valt of je hun design language mooi vindt of niet.
Alles vanuit de bauhaus principe.
Zoals be Junghans Max bill. Als je dat niet mooi vindt, houd het echt op bij nomos.
Anders dan andere merken als tudor, omega etc…heeft nomos maar 1 design language die ze volgen. Love it or hate it.
Lijkt een beetje op Panerai en hublot.
Tsjaa dat verklaart dus direct of het iets voor jou is of niet. Puur kwestie van smaak dus.
Als design buiten beschouwing laten is nomos een van de high end merken in bauhaus style. Dat vindt zijn weerslag qua prijs, maar is wel begrijpelijk voor wat je krijgt.
Een in house manufaktur movement, uniek design en goede kwaliteit.