Nomos only

Je maakt mij nieuwsgierig! Maar mag ook prive als je je sluiting niet durft te exposen :stuck_out_tongue:

Nou, ik zal m’n sluitingsschaamte eens opzij zetten:

En dan draag ik ‘m voornamelijk op een nylon band van Nomos.

7 likes

Damn! :eyes:

1 like

Ach ja. Dit is natuurlijk precies wat je kunt verwachten met een hoogglans gepolijste sluiting. Tenminste, als je niet zo’n pipo bent die een doekje op z’n bureau legt tegen de krasjes.

2 likes

Bestaan die? :flushed:

De ontwerper die een hoogglans gepolijste sluiting voorstelt mag daarentegen wel kennismaken met scaphisme.

5 likes

Het groene gedeelte biedt een grote rijkdom aan documentatie van afwijkend gedrag.

Edit: blijkbaar toch in Algemeen. Maar het is natuurlijk wel een Rolex.

Die moest ik toch even opzoeken.

:face_holding_back_tears:

5 likes

Wow. Ik zie nu huizen vol banken in plastic voor me.

2 likes

Ik beken. Mag ik hier nu nog blijven? :worried:

Noem het ouderdom, maar met het vorderen der jaren draag ik steeds beter zorg voor mijn spullen.

1 like

Holy shit
 Gebruik je hem als hamer??
Dit is inderdaad wel heftig.

Huh
?? Is dat raar? :crazy_face:

4 likes

Nomos Freitag vandaag

19 likes

Lekker man!

1 like

Blijft genieten deze nomos :ok_hand:

21 likes

Beetje pech met mijn 2 maanden jonge Nomos. Eerst al krassen en nu moet ie terug omdat ie veel te langzaam loopt (30 tot 45 seconden per dag). Gelukkig stuurt de AD hem op en gaat er niet zelf mee aan de slag. Maar ben hem wel 4 tot 6 weken kwijt.
Even foto voor de herinnering

10 likes

24 likes

Wat een knaller van een wijzerplaat. Geweldige kleur!

1 like

Bedankt! Lijkt op Nomos’ signalblau, maar dit is een limited edition van 22 stuks met een ‘serenity blue’ wijzerplaat

En dit is een stuk zachter dan Signalblauw, zoals het eigenlijk had moeten zijn vind ik. Heel mooie tint :ok_hand:

1 like

Wauw die kende ik nog niet. Maar het staat prachtig! Zal er lekker uit knallen op een zomerse dag

Nomos Ahoi :ocean:

26 likes

Zojuist mijn nieuw ontvangen bandje gemonteerd (strps) Erg blij mee!!

Nomos Orion White 331

23 likes