Bedankt! Lijkt op Nomos’ signalblau, maar dit is een limited edition van 22 stuks met een ‘serenity blue’ wijzerplaat
En dit is een stuk zachter dan Signalblauw, zoals het eigenlijk had moeten zijn vind ik. Heel mooie tint ![]()
Wauw die kende ik nog niet. Maar het staat prachtig! Zal er lekker uit knallen op een zomerse dag
Mooi!
Dat ziet er heel mooi uit zo samen met die wijzerplaat ![]()
Mooie combinatie zo!
Tijd aflezen is geen uitdaging met het beperkte contrast? Verder heerlijk kleurtje wel.
In sommige omstandigheden met weinig licht wel. Daarom goed om hem lekker in het zonnetje te dragen.
Mijn oog was al een tijdje gevallen op Nomos. Op zoek naar mijn “voorkeur”, bleef ik iedere keer terugkomen bij de Nomos. Het rustige design werkt voor mij. In eerste instantie dacht ik dat een blauwe versie het zou worden. Omdat ik hem alleen nog maar online gezien had, gisteren op zoek naar een juwelier waar ik zou kunnen kijken of het überhaupt zou staan op mijn pols. Juwelier gevonden in Alkmaar. Naar binnen, kopje koffie. Nomos om de pols.
Verkocht.
Ik was direct om, in het echt nog veel mooier dan op de plaatjes! Dus waarom wachten? Zoals jullie kunnen zien is het niet de blauwe geworden. Die was zeker ook mooi, maar die witte (gebroken wit eigenlijk)…met die oranje seconde wijzer. En wat de doorslag gaf was, dat deze kleur beter combineert met andere kleuren en type bandjes. Dus mocht ik in de toekomst gaan voor een andere uitstraling, dan is de keus wat ruimer.
Tot slot heb ik bewust ook niet gekozen voor een open back. Ik had daar mijn twijfels over. Niet voor de meerprijs, die valt wel mee. Maar de juwelier had een exemplaar liggen. En hartstikke leuk en mooi om een keer te zien. Maar dat was precies mijn twijfel: een keer. Dus ik heb gekozen voor de gesloten case back en kon deze direct meenemen. Dus sinds gisteren de zeer blije eigenaar van mijn eerste Nomos!
Van harte Marino. Welkom bij de Nomos familie. Je hebt een mooie aanschaf gedaan.
Linkje naar heel leuke filmpjes met informatie over de weg naar zelfstandigheid van Nomos uurwerken:
Mooi hoor! Gefeliciteerd met je aanwinst!
Heel mooi horloge! Geniet ervan