Zo zeg, die ziet er beter uit dan de mijne. Soit, ik heb het oudere model met de zwarte plots, maar toch.
Eerlijk is eerlijk, ik had de crown guards even schoon kunnen maken. ![]()
Zo zeg, die ziet er beter uit dan de mijne. Soit, ik heb het oudere model met de zwarte plots, maar toch.
Eerlijk is eerlijk, ik had de crown guards even schoon kunnen maken. ![]()
Bedankt voor de eer!
Ik ben er ook ontzettend blij mee. Of die van mij mooier is weer ik niet. Wel anders, misschien frisser of moderner. Maar de kleurstelling van jouw exemplaar ook schitterend en past wellicht nog beter bij het nautische thema.
Zeer fraai — loopt ie nu netjes?
Dit is het 38,5 mm model, right?
Inderdaad de 38,5 maar Nomos noemt het zelf 39
Loopt nu rond de 10 seconden te snel per dag volgens de timegrapher app op mijn telefoon. Voor mij prima zo.
Tangomat Norma

Afgelopen vrijdag deze Tangente Neomatic weer op mogen halen na afregelen door de fabrikant. Zondag nog rond de 10 seconden per dag te snel. Nu bijna een week iedere dag gedragen, in de nacht op mijn bureau.
Vanmorgen deze meting gedaan, erg tevreden
Na een hoop flauwekul waaronder al die (lichtgevende) Club Worldtimers eindelijk weer degelijke modellen die de kern van Nomos vertegenwoordigen. Echte blijvers in het aanbod, wat mij betreft.
Ludwig & Tangente Neomatik Gold (Doré)
De Tangente goud met zwarte plaat is ![]()
Wow! Welke ref is dit?
Tetra 491 (Goldelse)
Afhankelijk van het licht kleurt hij van koper naar zalm naar goudkleurig. De cijfers zijn ook niet wit, maar hebben een blauwige tint.
Vanmorgen ook mail gehad inzake metro in deze rose gold uitvoering met een witte/zilveren wijzerplaat in 33 en Neomatik 39
Wouw prachtige nomos ![]()
Chique!
Thx, was een beetje een gok qua kleur maar hij matched echt heel goed met de wijzerplaat. Erg blij mee.