Oranje vandaag ![]()
Mooie GeorgeJ!!
Oranje is een bijzonder opvallende kleur voor een mooi horloge.
Proficiat ![]()
Weer nieuwe limited modellen van de Club Sport Worldtimer voor 5000$ each. Wat vinden we er vna?
Ik krijg een Grand Seiko gevoel van een paar jaar terug. Heel veel (al dan niet limited) edities die mij net geen doen kopen omdat je weet dat de volgende alweer om de hoek staat.
Over deze editie: minder geslaagd want ik ben geen sunburst man. Ik had misschien toch beter de gele Dune LE gekocht toen ik de kans had ![]()
Ha! Nog een sunburst hater.
Ik blijf het drukke dials vinden. Zeker als je ze vergelijkt met de andere club modellen.
Ik heb 'm incomming, de Roam. Heb zelf de Magma, die gaat nooit meer weg, en kort de Glacier en eentje uit de zwarte Night Navigation line gehad. De renders van Nomos doet ze absoluut geen eer aan.
2 weken! Ik kan me trouwens wel vinden in dat sunburst verhaal maar de echte dials waren zoveel subtieler dan de renders van Nomos dat ik ‘m toch wel heel graag wil vasthouden.
Is die weer verkocht? ![]()
Ja, daar kon ik een Rolex-achtige toeslag op pakken die ik niet kon weerstaan.
Jammer dat het weer zo moet gaan.
Financieel begrijp ik je. Ik vind het alleen wel teleurstellend dat je hem hebt gekocht van iemand die expliciet besloot hem zonder winstoogmerk te verkopen aan een andere liefhebber, om hem vervolgens binnen een oogwenk weer door te schuiven. Het maakt de hobby er niet beter op.
Maar goed, moeten het ook niet groter of specialer maken dan het is.
De nieuwe releases bekoren me overigens niet zo. Ongetwijfeld komen er nog wel wat andere uitvoeringen, helaas ook ongetwijfeld weer in gelimiteerde oplage.
Ik weet niet of ik dit morele wijsvingertje heb verdient. Anyway, wellicht had je dit ook per PB kunnen doen, dat had ik chiquer gevonden.
Erg mooi. Jammer dat het momenteel niet past om 5k op een horloge kapot te gooien. Maar misschien komt die blauwe er wel een keer.
5k is dollars plus de hoge importtarieven. Prijs in euros is 3940 eur op bracelet.
Thanx, dat scheelt iets meer als € 400,-
Maar nog steeds teveel om nu aan een horloge uit te geven. Andere projecten hebben momenteel voorrang.
Ik weet niet of ik het direct subtieler wil noemen maar de werkelijkheid lijkt weer beter dan de renders naar mijn mening.
Toch wel heel erg gaaf… zo lust ik hem ook wel!
Gefeliciteerd ![]()
Een beauty, gefeliciteerd