Dank. Niet mijn foto hoor, de mijne is nog onderweg. Maar dit ziet er goed uit, beter dan verwacht.
Nee dat niet maar ik word er heel erg hebberig van.
Zojuist een bericht gezien dat Nomos de lug-to-lug lengte van de Club 36 heeft aangepast 47,5 naar 44,3 mm. Ik heb niet kunnen verifiëren of dit klopt, want kan er verder niks over vinden. Weet hier iemand toevallig of dit klopt?
Zojuist hun website eens geraadpleegd.
Bij de 36 mm versies 701.1/703.1/708/709 staat inderdaad 44,3 mm in de specificaties.
Bij alle andere referenties staat 47,5.
Volgens mij ook de meest aangedragen min bij dit merk, dus als ze dit breder inzetten, dan kunnen ze nog flink wat marktaandeel pakken.
Ik zie het inderdaad! Ik had toevallig wat gekleurde versies bekeken en zag de grotere maat nog staan. Hopelijk volgen de andere kleuren en de Club 38 ook. Een Club 38 met kortere lugs zou mooi zijn.
Trotse eigenaar van twee Nomos horloges. Een Tangente en een gelimiteerde Club Neomatik. Leuk om als eerste post goed te beginnen in de Nomos thread.
Het lukt mij nog even niet om foto’s toe te voegen. Uiteraard laat ik ze graag zien en zal ik deze post updaten, zodra het wel kan/mag/lukt.
De rechten om plaatjes te mogen volgt meestal vrij snel, dus lekker meelezen en schrijven op het forum. Dan kunnen wij daarna genieten van de fotos van jouw horloges van Nomos.
Heb je hem al binnen? Ben benieuwd ![]()
Ja, zeker. Zie hier bij de kerstboom.
Ik ben alleen nog niet overtuigd. Ik durf ‘m nog niet uit de stickers te halen want er is een kans dat ie terug gaat.
Daar zijn ze dan. Er staan er nog een aantal in mijn voorstel topic. Maar goed, nu allebei even snel op 1 foto naast elkaar.
Erg mooi. Vooral de Lambda vind ik erg chic. De Metro zelf ook nog om gehad toen ik voor mijn eerste ging passen. Het ging bij het eerste horloge tussen de Tangente en de Metro. Vond de cijfers op de Metro toch net iets te klein en vandaar (als eerste) voor de Tangente gekozen.
Wat een fijne maker is Nomos toch. Hele strakke designs met vaak dunne bezels/randen. Prachtig in zijn eenvoud van gezicht.
Ja die Lambda vind ik ook erg geslaagd. Hier nog twee foto’s van de achterkant.
Jij hebt ook al twee mooie items van Nomos te pakken. Lekker bezig @Paasei.
Ah, wat is je twijfel? Ik vind hem echt wel tof op basis van veel foto’s.
Je hebt ook de rode, toch? Blijft die wel?
Champagneplaten doen het niet zo goed op mijn huid. Dat wist ik al maar vergeet ik af en toe omdat ik ze zo mooi vind.
Hij is ook prachtig, absoluut. Er is een gerede kans dat ie blijft. Wellicht eens een donkerblauwe saffiano opzetten, wellicht dat ie dan wat meer diepte krijgt.
De rode blijft zeker. Die draag ik heel veel, echt een fun piece.
Vandaag weer eens op de zwarte band gezet.
Heerlijk. Kan alleen moeilijk wennen aan die snijdende Nomos buckle.