Nomos only

Leuke modellen!
Vooral deze zou het goed doen. :smile:

Ik heb pas heel recent deze Nomos World Timer ontdekt. Ik was Nomos enigszins uit het oog verloren, nadat ik deze Orion verkocht had:

Momenteel ben ik op zoek naar een Travel GMT. En die World Timer is dus een goede kanshebber…
Veel ervaring hier met deze?

5 likes

Hupakee, 2x nomos incoming :grin:

Ik denk dat ik die club maar eens uit het blauwe deel trek. :innocent:

12 likes

De daad bij het woord.

28 likes

Kijk, dat is doorpakken. Mooi ding!

2 likes

Bedankt Koen. :smile:

1 like

Te mooi en te leuk om te laten gaan Vincent. Gewoon dragen in het voorjaar en zomer

1 like

Hallo allemaal!

Ik heb laatst weer eens aan wat Nomos horloges gesnuffeld; ik ging eigenlijk kijken voor de club sport 37, maar die kon me toch niet helemaal bekoren. De metro datum gangreserve viel wel heel goed in de smaak. Ik ben nu aan het rondkijken op de 2e hands markt en kwam een NOS uit 2015 tegen (echt in absolute nieuwstaat). Hebben jullie hier ervaring mee? Zou je het horloge meteen moeten laten servicen?

Mocht er iemand hier een hebben liggen waar hij/zij vanaf wil, dan hoor ik het uiteraard graag!

Voor wie zich afvroeg hoe de Worldtimer er uit zou zien zonder small seconds…

Die mag terug naar Glashutte vrees ik. Toch niks vreemds mee gedaan. Opmerkelijk.

6 likes

Gaf een like, maat eigenlijk is daar natuurlijk niks leuks aan. Zuur zeg.

Valt nog onder garantie neem ik aan?

1 like

Ik zie het als een hart onder de riem :wink:

Denk van wel, pas net gezien.

1 like

Sub-sub seconds :face_in_clouds:

2 likes

Haha mijn secondewijzer ligt in Los Angeles.

1 like

Erg jammer! Niet de ervaring die je wilt hebben met zo’n nieuw horloge! Hopelijk wordt ‘t snel en adequaat opgelost voor je!

1 like

:scream: dat hoort niet te gebeuren inderdaad. Hopelijk een snelle service om het goed te maken :+1:

2 likes

Mogelijk een wat ongewone vraag, maar ik ben op zoek naar oudere versies van de Nomos catalogus “The Collection”. Mocht iemand beschikken over zo een catalogus, dan houd ik me van harte aanbevolen.

Een persoonlijk bericht zou zeer welkom zijn. Bij voorbaat dank!

Wel redelijk uniek… :open_mouth:

1 like

Zou hm zo houden dan.

1 like

18 likes

Vraagje, dragen jullie je Nomos op de meegeleverde merkband (indien leder)?
Mijn NA ziet er prachtig uit op die band. Maar daardoor twijfel ik uit schrik het leer te beschadigen. :face_with_peeking_eye:
Ik draag veel horloges op staal, de meeste zijn trouwens ook op staal geleverd. En slechts af en toe doe ik er eens een lederen band of NATO op.

9 likes

Gewoon doen. Shell Cordovan draagt fijn, kan veel hebben, en veroudert mooi. Af en toe een beetje vet erop en gaan!

Nomos verkoopt die banden overigens ook los, en dat voor schappelijke prijzen.

3 likes