Nomos only

Waar?

1 like

Bij Steltman in Den Haag.

1 like

Ik vind de band echt heel erg goed. De sluiting is wel geheel gepolijst, dus dat is een dingetje, maar verder niets op aan te merken, zie ook bovenstaande NA.

1 like

Band comfortabel en prima afgewerkt, vouwsluiting met micro-adjust. Niets op aan te merken.

2 likes

Om zo brutaal te zijn en antwoorden op de vraag voor Nickjackelson: Bracelet is prima. Wat meer taper was fijn geweest maar kwalitatief in orde. Hou er wel rekening mee dat de center links en sluiting gepolijst zijn en wel een krasje of twee zullen oplopen.

Sluiting is goed. Stevig maar niet te lang. Ik denk een mm of 5 snelverzet, welke wel wat wobly is met soort qr pennen. Is niet echt on the fly.

2 likes

25 likes

Mooi!

1 like

Mooie kleur en maat !

1 like

Olijfgroen, prachtig :heart_eyes:

1 like

Heel tof! Ik blijf die kast van Nomos mooi vinden.

2 likes

Nice, gefeliciteerd met de Olive. Geniet ervan!

1 like

Goedenavond ,
Draagt iemand hier een Nomos Club op originele stalen band?

Twijfel om er eentje op staal te kopen.
Hoe is het draagcomfort en voelt de band solide of juist licht?
En hoe is de kwaliteit vergeleken met andere merken.

Ik hoor graag van jullie
Tim

Ik heb deze band gedragen op mijn club night (38mm). Ik vond het een prettige band, alleen wat krasgevoelig. Omdat ik mijn club verkocht heb staat deze band nog in het lichtblauwe gedeelte te koop.

3 likes

Bedankt voor je bericht! Ziet er netjes uit, maar als ik het zo op de foto zie lijkt er inderdaad wel een vrij grote ruimte te zitten tussen de lugs en de band. Is dat in het echt ook zo opvallend, of valt het mee om de pols?

Het blijft een kwestie van smaak natuurlijk, maar ik vond het niet misstaan.

3 likes

Zeker! Kortere lugs zijn heel fijn.

1 like

18 likes

12 likes

10 likes

Leuk dat jij er ook een hebt @JoMen. Tot nu toe dacht ik dat ik al een paar jaar de enige op het forum had.
Heerlijk veelzijdig horloge deze.

9 likes