Sinds eergisteren ook weer in het bezit van een Nomos. Sinds ik de laatste had weggedaan bleef het toch kriebelen. Weet niet hoe kwetsbaar de vegan strap is voor vocht of zweet bij warme dagen. Voor nu even een rubber band erop gezet maar weet nog niet helemaal wat ik ervan vind. Oogt in ieder geval wat sportiever. Misschien toch maar een originele stoffen strap bestellen.
heel nice
veel plezier ervan!
Toffe kleur. ![]()
Thanks! Heb eerder de oranje in 36mm gehad en een grijze in 38,5 maar vind dit echt de mooiste kleur van die drie.
Mannen…
Is er iemand hier met een Nomos Club Sport 37mm in die Polar Blue? Ik heb wel de 37mm Petrol voorbij zien komen, maar die blauwe niet (dacht ik).
En hoe bevallen de enorme lugs van die Nomossen? Wanneer je een leer bandje er op wil zetten ontstaat er een enorme ruimte tussen de kast en de band… ![]()
Bevalt prima maar zelf heb ik een kleine pols. De Nomos Ahoi is bijvoorbeeld prachtig maar steekt uit op mijn pols. Altijd zou ik passen en zelf moet ik het bij Nomos van de kleinere modellen hebben.
Yes, ik heb de Polar. Geen last van de lengte van de lugs. Heb hem deze zomer op een rubberen band gezet en staat echt heel tof.
Zie mijn eerdere post: Nomos only - 3698 van mdv1984
Oh thanks! Het is een geweldig mooi horloge! Je hebt hem maar eenmaal hier gepost zie ik. ![]()
Ik heb hem amper 2 maanden geleden gekocht, dus dat verklaart het aantal weinige foto’s. ![]()
Hahaha!! Duidelijk. Ik kijk uit naar de rest van de foto’s. ![]()
Staat hem erg goed! Waar heb je deze band vandaan?
Deze FKM rubber strap bij Ali besteld als experiment voor de zomer. Was erg verrast door de kwaliteit van de band en hoe goed het past bij dit model. ![]()
Zoals eerder gepost heb ik recent de Club Polar gekocht. Daarom staat mijn Club Campus Absolute Grey 36 mm te koop:
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-nomos-club-campus-absolute-grey-36mm/614049?u=mdv1984
Dus voor wie een toffe en unieke Club zoekt (want discontinued): laat me weten. ![]()
![]()
Prachtig detail van de uurmarkeringen ![]()