Bevalt prima maar zelf heb ik een kleine pols. De Nomos Ahoi is bijvoorbeeld prachtig maar steekt uit op mijn pols. Altijd zou ik passen en zelf moet ik het bij Nomos van de kleinere modellen hebben.
Yes, ik heb de Polar. Geen last van de lengte van de lugs. Heb hem deze zomer op een rubberen band gezet en staat echt heel tof.
Zie mijn eerdere post: Nomos only - 3698 van mdv1984
Oh thanks! Het is een geweldig mooi horloge! Je hebt hem maar eenmaal hier gepost zie ik. ![]()
Ik heb hem amper 2 maanden geleden gekocht, dus dat verklaart het aantal weinige foto’s. ![]()
Hahaha!! Duidelijk. Ik kijk uit naar de rest van de foto’s. ![]()
Staat hem erg goed! Waar heb je deze band vandaan?
Deze FKM rubber strap bij Ali besteld als experiment voor de zomer. Was erg verrast door de kwaliteit van de band en hoe goed het past bij dit model. ![]()
Zoals eerder gepost heb ik recent de Club Polar gekocht. Daarom staat mijn Club Campus Absolute Grey 36 mm te koop:
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-nomos-club-campus-absolute-grey-36mm/614049?u=mdv1984
Dus voor wie een toffe en unieke Club zoekt (want discontinued): laat me weten. ![]()
![]()
Prachtig detail van de uurmarkeringen ![]()
Welke was je favoriet? ![]()
De club sport petrol
Maar ik vond de witte club campus ook erg leuk
En ik zit me nu of te vragen of ik de club sport ook €3100 leuk vind
Ik vind het prijsverschil tussen de Campus en alle andere modellen van Nomos altijd best groot. ![]()
Ja ik eerlijk gezegd ook.
En ik vind hem heel mooi maar hij zit natuurlijk binnen no time onder de krasjes en vegen ( bij mij tenminste) en dat draagt toch niet heel lekker,
Ik ben ook gecharmeerd van een paar modellen van Farer, maar dat heeft dan net niet de x factor zoals een nomos voor mij heeft met in house uurwerk etc, maar kost ook maar 50-60%
Ik denk er dus nog even over na. Geen haast
Ik heb zelf niet zo’n moeite met haarlijntjes. Ik vind dat polished zelf altijd wel mooi.
Mee eens, Nomos steekt er dan wel met kop en schouders bovenuit. Maar als je Farer noemt, heb je ook al eens gekeken naar Studio Underd0g? Ook echt leuke horloges.