Nomos only

8 likes

:heart_eyes:

Is dit de Weiss of de Grau ???

Dat stokje ga ik eensā€™ van je overnemen denk ik :expressionless:

1 like

De Weiss :slight_smile:

1 like

:smiley:

1 like

Metro 38 op een wat pittiger band (van Meistersinger) gezet. Totaal ander ding geworden. Ik vind het zelf zeer geslaagd.

26 likes

Ja mooie combi :thumbsup: Draagt zeker ook lekker zacht en soepel?

1 like

Ziet er inderdaad goed uit!
De suĆØde banden van Nomos zelf zijn ook erg goed (en voordelig te bestellen op hun site, goede ervaring mee).

1 like

Top ja. Nomos zelf had deze kleur of iets soortgelijks niet.

1 like

Ik vind het helemaal nietsā€¦ :grinning:

1 like

Errug mooi. Het is een veel sprekender horloge zo!

1 like

Precies dat! Dat is wat ik zocht. Vond hem vrij vlak op een zwarte band.

1 like

Nomos afgeven voor prijsopgave onderhoudā€¦ went dat ooit? Hoor van de week hoeveel het moet kosten.

Bij ander juwelier zou opsturen naar nomos 350/400 euro kosten voor een tangente!?

Wel grappigā€¦ bij beide juweliers belangstellend ā€œdat is een limitedā€¦ā€

Wellicht heb ik het mis, maar je kunt hem toch direct naar Nomos opsturen? Ze hanteren volgens mij vriendelijke prijzen.

http://www.nomos-store.com/FAQ/Service/

Dat ziet er beter uit. Komen nog wel verzendkosten bij. Alleen de post wantrouw ik beetje. Vandaar benieuwd naar prijsopgave lokale vakman.

1 like

Ja, je bent inderdaad nog zeker ā‚¬ 20 verzendkosten (verzekerd) kwijt. DHL of PostNL maakt niet veel uit.

Ik post nog zelden iets helaas, maar vond het nu wel weer de moeite. Ik was al tijden op zoek naar een Club Dunkel en heb deze nu eindelijk van een vriendelijk forumlid kunnen overnemen. Ik begin wel een beetje Nomos fan te worden :wink:
Nu nog leren om mooie fotoā€™s te makenā€¦

17 likes

Mooi!

1 like

Eerste nomos en ben er blij mee


21 likes

Fraai en heel leuk op een nato.
Een leren nato zou hem ook goed staan verwacht ik.

2 likes