Nomos only

Omdat de Orion nu eenmaal de “uber” Nomos is :grin:

3 likes

Is idd de Neomatik. Maar als ik ze langs elkaar hield vond ik ze net iets teveel op elkaar lijken.

Maar er komt nog een keer een Club Neomatik in Signalblau en een Campus met lichte plaat.

Prijs was idd erg netjes!

Omdat ik de Orion toch de über Nomos vind…:grin:

4 likes

Ah, het is dus niet raar. Dacht dat het aan mij lag. :wink:

Ik had het een tijdje het idee dat er nog maar een Nomos bij moest komen, maar dat gevoel is tanende. Toch geen Club of zo… De Orion is bijna niet van de pols te krijgen en voelt inderdaad als de ultieme Nomos. Elk ander horloge voelt al niet-net-als de Orion.

1 like

Metro eens proberen!

1 like

Volgens mij moet er nog een andere kleur Nomos bijkomen :wink:

1 like

Ja dat dan weer wel. Iets met nachtblau of zo.

1 like

Dat felle blauw is echt gaaf in t echt!!

7 likes

jaja, maak me maar gek :joy:

Maar zonder gekheid, die heb ik vorige week inderdaad eens even bekeken bij Steltman in Den Haag.

Ook weer zo’n kleur als de grijze. Niet op foto’s te vangen en in het echt zo mooi. :wink:

Er zit ook weer dat subtiele metallic effect (noem ik het maar) in wat foto’s niet lusten.

1 like

Toevallig ook een wristshot met orion neomatik champagner? Asking for a friend.

Mooi kleurtje ja! Het rood vond ik oprecht tè, maar dat blauw is strakke kleur. Ook Neomatik uurwerk is echt heel mooi. Alleen de 1.200 prijsverschil met de Campus vind ik lastig.

Helaas die niet. Kleur niet zo mooi

hm… een bekend Eerste Wereld probleem. :wink:

1 like

Precies! Maar als ze de normale Club in dat blauw zouden maken, dan was de keus een stuk sneller gemaakt

1 like

Eens. Wellicht komen ze er in een nieuwe collectie mee.

Deze is ook leuk:

http://www.timelessluxwatches.com/brands/nomos/nomos-limited-editions/timeless-club-ii-0

2 likes

Nooit geweten dat Nomos zó populair is

:open_mouth:

1 like

Het zei mij eerst ook niet zo veel. Totdat je ze in het echt ziet, om de pols hebt; dan ben je verkocht :heart_eyes:

2 likes

Precies! Ik heb dat verder alleen nog maar bij een paar JLC gezien die een veelvoud van een Nomos kosten.

3 likes

Ja echt waanzinnig. Mensen waar ik mee aan de praat raak over horloges, en als het dan op de Nomos komt, laat ik altijd even een fotoot’je zien van de GRAU. De reacties zijn vaak lauw. :wink:

Dan onder het mom van: “Hé, verrek, kijk wat ik om mijn pols vindt. Juist dat horloge”, laat ik het echie zien.
De reactie zijn vaak, “stunning”, zoals het in goed Nederlands heet.

3 likes