interessant! Ik ben benieuwd
Spannend
ow zeker! dat het maar snel donderdag is.
ze hebben in het verleden al eens een tangente gedaan, dus het zal wel een club worden.
Ben benieuwd!! Een club campus, met een"polar blue" dial zou ik gelijk kopen:crossed_fingers:
Ik heb net een Nomos gekocht
Ben benieuwd!
Zojuist een mail van Nomos, dat er 4 kleuren beschikbaar zullen zijn. Van elke kleur worden 75 exemplaren gemaakt, alleen het model ontbreekt nog!!!
Zal voor de erg snelle beslisser worden me dunkt.
Ik ben nog een beetje on the fence wat betreft mijn nieuwe club. Supermooi ding maar heb de goeie combinatie met een band nog niet gevonden - de meegeleverde textiel band (maat M) is mooi maar net aan de ruime kant, een leren band uit mijn bandenverzameling laat de lug gaps teveel uitkomen en met een nato of perlon kan je de zichtbodem niet zien.
Ik overweeg nu nog een originele textiel band (maatje S in blauw/zwart) en/of een grijze suède band erbij te kopen, en op de nomos site viel met op dat suède met gesp (50) goedkoper is dan textiel zonder gesp (60). Iemand enig idee hoe dat komt?
Plaatje voor de sfeer:
Voor veel mensen is dat storend -ik heb er geen probleem mee - maar dit moet toch op te lossen zijn door Ko of een andere bandenbaas van dit forum aan het werk te zetten? Die vinden daar vast wel iets op.
Het is en blijft nu eenmaal het design van de Club
Plaatje voor luggaps… euh… sfeer.
Die textiel band in maat M was voor mij (17cm pols) ook net te ruim, de S versie heb ik gelijk besteld toen ik de Ahoi kocht en die zit kwa maat prima. Volgens mij worden ze ergens in Zuid Frankrijk in een dure werkplaats geweven. Het is kwaliteit, maar daar betaal je dan ook voor. De suède band heb ik ook in een S en dat zit als gegoten, de textiel band word waarschijnlijk alleen in de zomermaanden gebruikt!!
Heb je enig idee hoe laat dit gaat gebeuren?
Ik heb geen tijdstip voorbij zien komen.
Ik heb voor mijn anordain model 2 een watch steward band gekocht die de achterkant vrij laat. Misschien is dat wat voor je.
Thanks voor de tip! Ik ga ze bekijken. Die zijn een beetje vergelijkbaar met een mn toch?
Ik ga ook maar eens een beige velours bestellen voor mijn Club voor de winter. We gaan zien of de lug gap zal storen
Het zonnetje doet hem goed trouwens!