Ja die lugs is wennen he! Heb ik ook. Maar idd wat een kleur die van jou. Heel tof!
Die met de subdial?
Goed idee
Hoe gaaf ik hem ook vind. Ik kan helaas niet wennen aan de de lange lugs. Dit wordt dus een Catch&release voor mij.
Nogthans lekker in dat zonnetje.
Zonde, leuk ding!
En zonder direct zonlicht heeft de plaat een hele diepe kleur. Mooie platen maken ze daar in Glashütte!
Klopt! Maar mijn smalle polsen nekt helaas de comfortable draagbaarheid…
Ik heb ook eindelijk eens een Club gescoord! Net het model die ik al een hele tijd in mijn achterhoofd zitten heb. Prachtig en lekker eigenwijs met die lugs en die kleurrijke details.
Laat de zomer maar komen!
Valt best mee toch? Een foto bedriegt altijd natuurlijk en je gevoel is belangrijker dan onze mening
Bij mij valt het net binnen mijn 17cm pols en hij is 37mm.
Nice, Gefeliciteerd! Hele gave kleur ook deze. Mijn polsen zijn rond de 15,5cm, dat is nog wel een aardig verschil. Eerste merkte ik het niet zo, maar toen ik weer de GS omslingerde merkte ik zo’n groot verschil in draagbaarheid. Desalniettemin blijft het een ontzettend gaaf horloge, maar niet voor mij helaas.
dankje!
Dan snap ik het wel. Een Tangente of Metro zou je beter af gaan dan, maar die komen niet in die leuke kleurtjes helaas. Misschien komt dat ooit nog
Heel tof! Staat je prima
Heerlijk dun met zijn 8,5mm en een mooi uurwerk erbij. Deze is voorlopig niet van mijn pols te krijgen
Misschien regel ik wel nog een beige Nomos velours voor erbij
Lekker man prachtig ik wil ook