Nomos only

Weer terug op de vertrouwde nato-style band. :blush:

Zoals jullie weten, beviel het lichtgrijze velour bandje me nauwelijks. Nu is het zo dat m’n broer in de kleurstoffenchemie werkt. Ik zit er dus over te denken het bandje een andere kleur te geven. Alles is mogelijk. Ik zat zelf te denken aan:

• Oranje-rood (secondewijzer)
  • Oker geel (neomatik)
  • Donkerblauw
  • Donkergrijs
  • Anders

0 stemmers

Alle input is welkom! Dank, en fijne zondag nog. :+1:

27 likes

Macro cliplensje aangeschaft. Best geinig!

En dat voor nog geen 20 euro op AliExpress.

20 likes

Heerlijk die Nomos Club

15 likes

14 likes

Kruislings

30 likes

Ik heb weer een club in de collectie! Dit keer 36mm en met de standaard wijzerplaat, niet de campus. Nog wel even wennen aan de maat.

15 likes

Lekker hoor. Staan momenteel 2 horloges op mijn wensenlijst, de Club 36 (campus) is er een van.

1 like

Ik heb nog getwijfeld over die roze in het blauwe maar net iets te funky

Ik ook, was het de gele/oranje geweest :grimacing:

1 like

Of die rode neomatik?

Heel mooi om naar te kijken, maar boven mijn beoogde budget. Daarnaast wil ik weer een handwinder toevoegen.

1 like

Erg mooi deze Thijs! Doet het ook goed op NATO. Dat rode secondenwijzertje maakt m net wat speels.

1 like

Mooi, dit is toch de Nomos watch club editie?

1 like

Nice! Deze is heel erg gaaf!

Precies wat ik nodig heb in mijn collectie. Ik ga de roze zondag ophalen. Hoe bevalt de lengte van de lugs je?

2 likes

Ja leuk hè! Als het goed is krijg ik maandag een nieuwe nato binnen :grinning:

The one and only! Open case back en Nomos swing system :drooling_face:

Tof! Lekker kleurtje hoor. Tja die lugs - de lengte is prima te doen maar dat gat tussen de kast en de band is wel heel groot als je geen nomos, nato of mn band gebruikt. Zoals dit:

15 likes

Écht een toppertje, hoor! :wink:

1 like

Hier mijn Nomos op een groene perlon:

Is je rode club al binnen @Nring

16 likes

Oeh dit staat heel tof :heart_eyes:

1 like

Yes zeker! Wat een heerlijk kleurtje zeg. Fleurt de donkere dagen toch nog een beetje op.:crazy_face: Moet nog wel een beetje wennen aan de lengte van de lugs. Door mijn smalle polsen vlakt ie toch minder goed af als mijn GS op de pols.

17 likes