Nomos only

Woow, mooi!

1 like

Dan zou ik het gebrek aan lume in de cijfers zeker voor lief nemen!

Opletten met formaat op de pols. Bijna alle modellen van Nomos ‘dragen groot’. Dan wel door grote lugs, dan wel door kleine bezels.

1 like

Thanks! Ik had natuurlijk al even op de store locator gekeken maar de hits bij mij in de buurt hadden vrij beperkt assortiment. Volgens mij is Ace in Amsterdam een winkel met groot assortiment?

@TijdLeert je maakt mooie foto’s! Ook mooie bandkeuzes

Thanks het formaat van de lugs is mij niet ontgaan :rofl: beide genoemde keuzes zijn 36mm

1 like

Ik draag de 40mm op mijn 18,5cm pols. Kleiner zou ik ‘m zeker niet willen dragen.

Ik draag deze 40mm Ahoi op een 17cm pols en vind hem niets te groot, lugs steken niet over. Toen ik hem kocht, had Marc ook nog de 36mm versie beschikbaar. Maar deze vond ik toch wel wat klein ogen. Overdag draag ik een 44mm G-Shock, waardoor ik al een “groot” horloge gewend ben.

4 likes

Staat uitstekend op jou pols, ik zit op 16,5/17 en vrij rond. Alles boven de 46,5 lug to lug staat niet en draagt voor mij niet comfortabel.

1 like

Je mag de mijne altijd komen passen. Ik woon in Nijmegen.

17 likes

Mijn pols is redelijk plat, met een ronde pols is het wellicht een ander geval.

Ik heb wat dezelfde pols, misschien een halve cm meer in omtrek. Je zit goed bij Nomos alleszins, want zowat alles gaat je goed passen. Tangente, Metro, Ahoi hebben geen lange lugs en daar kan je gerust wat groter gaan. Ik vind het niet persé mooier, een beetje zoals een Cartier Santos Large mij past, maar een medium gewoon eleganter toont. Maar dat is een kwestie van smaak, beide gaan.

Als je naar een Zurich, Club, Orion kijkt, blijf je best weg van de grotere maten. Daar kunnen de lugs wel wat uitsteken. Bij de kleinere maten zorgen de lange lugs net voor meer presence, dan stoort de kleinere kast niet.

Veel succes met het passen! :slight_smile:

Nieuwe strap binnen

20 likes

Mooi he :wink:

14 likes

Wow, erg mooi deze combi!

Thanks! 18mm lug width helaas, dus moest deze wel bestellen!

gave foto, gaaf horloge !

1 like

En zo geschiedde, bedankt @Hamari! Als bonus de rest van de toffe collectie mogen bewonderen :star_struck:

De maat is zonder twijfel goed

21 likes

Ik zeg doen.

1 like

Mocht iemand toevallig afstand doen van de witte variant 560 dan houd ik mij aanbevolen

10 likes

Keuze was al gemaakt. Doen inderdaad.

Als iets veel geld kost, moet je gewoon kopen wat je écht wil.

Bij Steltman (in Den Haag) ligt er 1 in de etalage.

2 likes

Mooie Nomos! Snap je keuze

1 like

Nice bandje

1 like