Nomos only

Laten liggen is geen optie :slight_smile:

Gr. Marc

20 likes

29 likes

Onlangs een brochure besteld bij Nomos.
Op de envelop zat onderstaande postzegel:

Jammer dat de stempel er zo doorheen zit gedrukt.

8 likes

Vind ik ook steeds een leuk detail. :+1:

1 like

Fraaie band bij deze dial!

1 like

NA. Had 'm eigenlijk al verkocht maar na ontvangst alsnog de keutel ingetrokken. En wel hierom:

Leuk ding!

28 likes

Werd gewaardeerd? :nerd_face:

Mooi ding.

2 likes

computer-says-no-no

2 likes

Mooie editie geworden! Nu weet ik niet meer waarom ik die zelf niet besteld heb :thinking:

1 like

Iets met Autodromo :joy:

1 like

Haha touché! Ruilen? :wink:

Stiekem is de Autodromo toch gaver dan de Nomos… Maar die onrust he :sweat_smile:

1 like

Hebbie iets te verkopen?!

1 like

Zou het? :innocent:

1 like

Ik ben wel van het incourante spul maar het is geen bandenswapper :sweat_smile: verder wel echt een leuk zomers ding. Ik heb 'm weleens vastgehouden op een GTG :muscle:

2 likes

9 likes

Vandaag weer eens een Nomos om :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Mijn avondvullend programma was het doorlezen van dit draadje. Erg leuke horloges en leuke liefhebbers verhaaltjes gelezen! Ik word wel alle kanten op geslingerd door kleine details bij vrijwel alle modellen. Gekeken naar mijn voorkeuren is volgens mij de Ahoi 560 een goede match maar bij het zien van de 567 vind ik het jammer dat de 560 lume op de cijfers mist! De 560 combineert wel met zo’n beetje alles in mijn garderobe en kan alle banden kleur combinatie hebben. De 567 is blauw, ik houd eigenlijk helemaal niet van blauw (nee, dit is niet gargamel).

Iemand tips om te gaan passen? Ik woon in de omgeving Nijmegen, reizen is geen probleem.

560

567

13 likes

Nog wat Metro-spam voor de liefhebber.

17 likes

Aalbers in Velp is denk ik het dichtste bij. Is wel heel dichtbij Arnhem ;-).

1 like

13 likes