Nomos only

Wauw wat een gaaf horloge :heart_eyes:

1 like

Mooi horloge!!

1 like

Dank @flieger63, @tompj, en @Myspeedyworld
Ik ben er blijer mee dan dat ik verwachtte. Was natuurlijk weer een impuls aankoop.
Om de pols ook zo veel mooier dan op een plaatje.
Ik wilde wel eens een “onder de radar” horloge, aangezien ik niet altijd zo’n “kijk mij eens” Rolex wil dragen, zoals de Pepsi en de Sub.
Deze Nomos herkent, naast echte horloge liefhebbers, nagenoeg niemand, is subtiel en onopvallend, maar vooral ook erg mooi.
Ik heb me laten vertellen dat er jaarlijks relatief weinig gemaakt worden ten opzichte van de andere modellen. Alleen maar leuk!

3 likes

Fantastisch ding. De witte ook gehad. Nu de blauwe. Draag hem graag en vaak. Vooral de diepte in de wijzerplaat door de ‘schrijven’ blijft heel tof.

1 like

Absoluut, en de afwerking van de plaat, en subdial, is iets wat je op een plaatje nauwelijks ziet. De witte plaat heeft ook een champagne achtige gloed.
En ja, de blauwe is ook fantastisch.

1 like

Dan nog maar een iets scherpere foto, en dan stop ik met het bevuilen van dit topic :grinning_face_with_smiling_eyes:

17 likes

Gefeliciteerd met deze aanwinst, èèn van de mooiste Nomos modellen!!

1 like

Zag trouwens vandaag op Instagram, dat er morgen weer een nieuwe uitgifte is van Nomos!!!

2 likes

Idd. Plaatje voor de sfeer

2 likes

Hmmm, nieuwe power reserve(?)

Edit: geen rood erin, dus zal wel niet.

1 like

Ik denk direct aan deze…

Een stalen Lux LE zoals met de lambda?

8 likes

Dat zou pas eens iets anders zijn!

1 like

En het zijn geworden: 2 nieuwe kleuren voor de club campus serie!!https://nomos-glashuette.com/en/club/club-campus-electric-green-715![IMG_20230323_122010|386x500](upload://kszAQzpJLcxSvbQP9T4WAHRZKoN.jpeg)

8 likes

Spijtig dat het niets gewaagders is, maar even goed mooi :blush:

Voor mij deze vandaag, ik draag hem verrassend vaak! Heerlijke allrounders die Clubs :+1:

Met een knap uurwerk als bonus!

17 likes

Ik word wel hebberig van de Club reeks en de nieuwe kleuren. Ik draag de mijne ook erg vaak @illewoare.

8 likes

Enkele plaatjes in de tuin. Deze heeft een erg solide plaats in mijn verzameling

22 likes

Een beetje goed waterdichte Nomos staat wel op mijn lijstje…

36.8mm lijkt me beter dan 40 in dit geval.

13 likes

Ik heb de 40mm variant van deze kleur en doet het prima, op mijn 17cm pols!!

7 likes

Ik vind dat zelf te groot voor een dergelijk model. Maar mooi is hij!

2 likes

9 likes