Nomos only

De 36,8mm heb ik een keer gepast en is perfect voor mijn 16,8cm pols. De 40mm vond ik te groot.

2 likes

Ik had de 36mm variant ook gepast, maar vond deze te klein ogen. Maar mischien komt het ook ,door dat ik op m’n werk heel de dag een 44mm G-shock draag. De kleur is in iedergeval schitterend, maar wel een limited edition.

2 likes

Persoonlijk vind ik de kleine versie beter geproportioneerd, hoewel 37 mm voor een modern sportief horloge inderdaad aan de compacte kant is. Vroeger was dat overigens doodnormaal, dus ach.

Nog maar een Nomos dan:

22 likes

28 likes

En een hele mooie!

Ik heb mijn Club alweer om sinds donderdag, het is 1 van mijn favorieten geworden :blush:

26 likes

Mooi J, oranje wijzer op de sub dial maakt m af

1 like

Ja, dat maakt het wel af! Welkom terug trouwens :wink::facepunch:

1 like

Nooit weggeweest maar zeer op de achtergrond gebleven, prioriteiten int leven zeker? :wink:

1 like

Dat is verstandig, je kan hier nogal wat tijd verdoen :sweat_smile:

Heb de 561 begin juni besteld, maar vooralsnog geen leverdatum te horen gekregen. ben benieuwd of ze een 561 of een 567 gaan leveren :rofl:
Edit: of dat ze überhaupt nog iets zullen leveren :crazy_face:

1 like

16 likes

Ik zit hier te snuisteren voor de zurich. En witte plaat En was even terug bij @Crownguard beschikbaar, maar zo rap kan ik niet beslissen en natuurlijk te laat… ik zag m op een cognac suede band

1 like

Prachtige stukken, die Zurichs alleszins. Als de Weltzeit je interesseert, dan weet ik dat @Paraflex overweegt om die van hem weg te doen :innocent:

1 like

Ja die weltzeit, prachtig… maar ik moet die passen. Eerstvolgende is een witte plaat :relieved:

2 likes

17 likes

15 likes

19 likes

Vuige crosspost.

Oh, en @Tompj, die waterdichtheid heeft bij 36mm ook al behoorlijke présence:

26 likes

Zeer mooi horloge zo met die oranje plaat!:ok_hand:

1 like

Het mag hier wel iets drukker worden.

Iemand gezien dat er nieuwe tetra’s zijn? :point_down:

24 likes