Nomos only

Ook nog maar even hier…

21 likes

Deze Sinds 4 dagen

17 likes

Vrolijk vakantiehorloge

21 likes

Zou er eigenlijk graag ook een, maar wel enkel gek van de club 36. Handopwinders kan ik wel niet mee om helaas. En hij bestaat niet in automaat? Totdat dit verandert, blijf ik nomosloos.

Club sport Neomatik is 37mm, 200m waterdicht en automaat. Wel richting 3K euro.

Mijn post hierboven is overigens een 38mm club campus op een mager 16.5mm polsje

1 like

De sport vind ik net wat te duur en de lugs zijn wss langer dan bij de 36 (zou het moeten opzoeken). De 38 is me door de dunne bezel helaas ook te groot. Mss komen ze nog met 36 mm automaten. Die nieuwe kleuren electric green en Coral Reef zijn echt mooi.

1 like

31 likes

19 likes

25 likes

Foto van eergisteren onderweg naar de Rikketik

14 likes

Plaatje

25 likes

Grappig genoeg vind ik de kleurstellingen van de oude toffer. Heeft er hier iemand een Tetra?

Die nieuwe kleurstelling vind ik dan weer beter dan de oude (op de mijne). Gefeliciteerd!

Mij viel op dat ze die nipt korter hadden gemaakt, verhoudingsgewijs. Die komen dus op 47,7mm uit, terwijl de Club 36 een l2l van 47,5mm heeft.

2 likes

Deze doet me nog altijd het meest:

8 likes

Mooie foto’s! Heb hetzelfde model. Blijft een super comfortabel horloge.

15 likes

Bedankt. Het is inderdaad een erg comfortabel horloge. Beste alleskunner in zijn prijscategorie!

Ben ook nog steeds heel blij met mijn Nomos. Perfecte balans tussen classy en vrolijk.

12 likes

Gister was ik bij Steltman om de Club Campus Electric Green 38 mm te kopen. Ze zeiden tot mijn verbazing dat die pas in week 15 van 2024 uitkomt. Later benaderde ik Nomos en die zeiden dat hij gewoon te koop zou moeten zijn in Nederland. Weten jullie hoe het zit?

Prachtig. Hoe veel mm is deze kast?

Volgens hun website, heeft Ace in Amsterdam hem op voorraad: https://www.acejewelers.com/en/nomos-club-campus-38-electric-green-726

1 like

Limited edition van 22 stuks in 38mm