Hebben ze ook het garantiekaartje bij dit horloge. Zoja kun je kijken of de info op het kaartje overeen komt met de info achter op het horloge. En je kunt altijd nog een bericht naar Nomos sturen met de afbeeldingen, dan weet je het zeker!!
Dit is een 751, oud model, 2016 ofzo. Staat nog made in Germany op de plaat en de kale caseback is ook niet gek voor die tijd.
Bij twijfel ff aan Nomos vragen maar deze ziet er legit uit. En als de prijs te mooi is om waar te zijn dan is het vaak niet waar
Thanks! Ik denk dat je hier weleens heel warm mee zou kunnen zitten. Ik ga nog even in conclaaf (met mezelf) en met de verkoper. Dank jullie wel voor de reacties !
Deze heb ik in bestelling kan niet wachten… Super mooi horloge, heb 'm ook destijds in 't echt gezien en gepast
Zouden ze uberhaubt neppers maken van Nomos? Tis verder helemaal geen mainstream merk verder, dan heeft dat niet echt zin zou je denken.
Oh cool!
Ik heb al quartz nomossen zien voorbij komen op 2dehands.be
Je houd het niet voor mogelijk
Seit die Schöpfung gab es nie eine quartz Nomos, es wird auch nie welche geben
Kan iemand vertalen aub? Ik spreek geen Duits.
Ah, nu snap ik hem. Eentje uit de mouw van jean claude biver dacht ik. Ik dacht oprecht dat je een nieuw lid was die enkel duits sprak .
Is dit de Ace?
Hey, eerlijk gezegd vielen de wijzers mij ook op als mogelijk afwijkend. Ze zijn wat minder dik ofzo
Klopt!
Ja he?! Heb al besloten het niet te doen… Voelt toch niet helemaal lekker en er zijn nog zoveel andere mooiere Nomos kleurtjes . Ooit komt ie wel!