Nomos only

Op deze band onweerstaanbaar :slight_smile: Staat super!

1 like

Ja past er perfect bij vind ik.
Draagt ook wel lekker licht.

2 likes

Mijn club heb ik ook zo’n elastische nato voor, is inderdaad heerlijk licht en sportief

22 likes

Nice! Waar is deze band van? Heb dezelfde Nomos, hele leuke combi zo.

1 like

Deze komt bij onze vrienden van Ali vandaan.

Maar geloof dat Erika deze configuratie ook te koop heeft ! Dus zit ook te kijken om deze aan te schaffen.

1 like

16 likes

Blijft een heerlijk horloge:

Gr. Marc

14 likes

Dit blijft toch wel echt een fantastisch horloge zeg.

25 likes

Mooi blauw :+1:

1 like

20 likes

Er komen weer wat nieuws aan van NOMOS. Ik ben benieuwd! Link

De wijzers en markeringen komen mij niet bekend voor in de Nomos catalogus. Ik verwacht (en hoop) op een geheel nieuw model. :slight_smile:

6 likes

Mocht het een nieuw model zijn. Lijkt het wel een classy dresser met deze wijzers

1 like

Mooie band! Van waar is die?

@Davy91

6 likes

Deze vind ik erg tof momenteel:

17 likes

Daar lijkt het inderdaad wel op. Ik wacht het in ieder geval niet meer af want ik ben sinds gisteren eindelijk eigenaar geworden van deze! Erg blij mee tot nu toe!

25 likes

Heel fraai! Gefeliciteerd met de NA! De petrol dial is prachtig van kleur en optische dynamiek. Zweeft ook ergens op mijn - veel te lang - lijst van mogelijke next steps. Gelukkig is de verkrijgbaarheid beperkt (elk nadeel… :wink: )

1 like

Thanks! Ja, wat de verkrijgbaarheid klopt het inderdaad. Had deze al een tijd op het oog maar wilde hem toch echt een keer live zien en passen voor ik de trekker over wilde halen. Uiteindelijk heb ik hem gevonden bij een juwelier in Keulen. Die hadden hem allen niet met een open caseback. Uiteindelijk belden ze mij vorige week dat ze er een hadden bij een filiaal in Dortmund en die heb ik nu toch kunnen bemachtigen :sweat_smile:

1 like