Daar lijkt het inderdaad wel op. Ik wacht het in ieder geval niet meer af want ik ben sinds gisteren eindelijk eigenaar geworden van deze! Erg blij mee tot nu toe!
Heel fraai! Gefeliciteerd met de NA! De petrol dial is prachtig van kleur en optische dynamiek. Zweeft ook ergens op mijn - veel te lang - lijst van mogelijke next steps. Gelukkig is de verkrijgbaarheid beperkt (elk nadeel… )
Thanks! Ja, wat de verkrijgbaarheid klopt het inderdaad. Had deze al een tijd op het oog maar wilde hem toch echt een keer live zien en passen voor ik de trekker over wilde halen. Uiteindelijk heb ik hem gevonden bij een juwelier in Keulen. Die hadden hem allen niet met een open caseback. Uiteindelijk belden ze mij vorige week dat ze er een hadden bij een filiaal in Dortmund en die heb ik nu toch kunnen bemachtigen
NA
Deze Nomos afgelopen week mogen ontvangen uit Duitsland
Had nog geen (automatisch) horloge in mijn collectie met zichtbodem dat zowel onder een net pak als in het zwembad mee kan…
Dit is het horloge dat mee kan op zakenreis, dat ik niet aan een zwembad of op een hotelkamer hoef te laten liggen en dat ik toch in het vliegtuig op mijn gemak om kan draaien om te genieten van de schoonheid van het uurwerk…
Het is de Nomos Ahoi Neomatik Bucherer LE in 36mm (die draagt als een 38/39mm).
Prachtige nomos ik hou van dit merk geniet er van
Prachtig! Veelzijdig, mooi, Nomos, gewoon geweldig. Gefeliciteerd! Een Ahoi gaat bij mij ook nog eens een jarenoude wens in vervulling laten komen.
Gaaf! Super veelzijdig horloge!
Mooie Nomos! Gefeliciteerd
De Club wordt ontzettend veel gedragen. Zeker tijdens mijn huidige vakantie maar ook daarbuiten. Veelzijdig en charmant
Olijf grijs (?) komt tot heden het dichtste bij
Staat je goed! Hoe groot is je polsomtrek?
Thanks… same… vind het een heel sympathiek merk. Op de een of andere manier voelt het minder als een marketing machine (ook al hebben ze hun marketing heel goed voor elkaar). Ook grappig dat ik geen vieze nasmaak heb bij alle limited editions van Nomos (terwijl het er nog al wat zijn), daar waar ik die wel bij IWC heb (don’t get me wrong… ik verzamel al dik 20 jaar IWC dus ben fan van het merk).
Helemaal mee eens plus de prijs kwaliteit verhouding echt top👍
Thanks 16,8