Nomos only

15 likes

Nieuwe Club Sport kleurtjes:

5 likes

39,5mm dus deze zit weer tussen de andere Club sports in. Voor de rest zijn de specificaties precies hetzelfde als van de 37mm variant. Ben benieuwd aar de Lug to Lug maat, die kom ik nergens tegen.

Ik las op Instagram (dacht via monochrome) 49.5mm lug to lug.

Er zijn van die merken die je altijd blijven prikkelen. Nomos is er zo een. Na ooit al eens een orion gehad te hebben, mag ik me nu weer de trotse eigenaar van een Club Night noemen.

14 likes

Ah lekker zeg welkom bij de club van de Club. :ok_hand:

1 like

Plaatjes van de tetra

Hier moet ooit nog een tangente bij komen denk ik :thinking:

28 likes

Na een week om de pols kan ik niet anders zeggen dan dat ik heel blij ben met mijn Nomos. Ik heb wel een aantal keer in de afgelopen jaren (zo’n beetje sinds de introductie van de Club) op het punt gestaan er een te kopen. Dat kwam er nooit van. De Orion die ik ooit had voelde wat fragiel. Deze Club Night is dat zeker niet.

Het is ook duideiljk dat je pas om je pols kunt zien of het wat is. Zelfs met mijn platte 16 cm polsen misstaan die lange lugs niet.

En om nog wat meer te lezen over Nomos een catalogus besteld. Genoeg leesvoer weer over dit mooie merk.Misschien nog maar eens wat andere bandjes proberen voor de afwisseling.

13 likes

Snoepje dit.

25 likes

Mooie foto’s Vincent :+1:

1 like

Die combinatie met die zwarte band is perfect!

Mooie foto’s! Die tweede vooral :heart_eyes:.

1 like

Na een maand Azië herenigd met Deutsche Gründlichkeit.

18 likes

16 likes

Nieuw bandje! Op de foto lijkt hij donkderder dan het rode wijzertje, maar het is IRL een ideale match :slightly_smiling_face:

19 likes

Nice. Als ie matched met het rode wijzertje, dan is het misschien ook wel een mooi contrast bij mijn Club Night. Wat voor band is het?

1 like

De Hirsch Osiris Rood :ok_hand: In dit geval de 18 mm.

1 like

Heerlijk ding. En die California dial blijft gewoon leuk en speels en toch ingetogen.

15 likes

Ik doe mee met de club vandaag :drum:

24 likes

Ik sla even over maar wil wel deze nieuwe modellen van de Metro onder de aandacht brengen. 33mm diameter dus voor de meeste heren ongetwijfeld geen optie. Maar goed, you never know. :man_shrugging:

11 likes

33mm… oei, dan denk ik dat ik deze niet aan mijn vrouw laat zien. Die kleur staat haar te goed…

itvoering ‘op rechts’

2 likes