Nomos only

Erg leuk, maar zou nog leuker zijn in 38mm ofzo.

26 likes

20 likes

Stil hier!
Weer even doorbreken:

16 likes

Excusez les cheveux, maar ik vind deze aardig opleven van zijn nieuwe schoenen. Hoe fijn het originele bandje ook is.

13 likes

Crosspost

11 likes

Ik kan me geen fijner horloge voorstellen.

Dat gezegd hebbende: jammer dat we hier voornamelijk “Clubs” zien. Zou graag wat meer diversiteit wat betreft modellen zien: Tangente , Ahoi , Metro met name.

10 likes

U vraagt, wij draaien.

18 likes

Okay, dan is het nu weer tijd voor een club.

10 likes

Met dank — heerlijk!

1 like

Tangomat Norma

11 likes

Op verzoek een Ahoi!!!

11 likes

Alweer iets nieuws op komst van nomos. Er wordt nogal veel gegokt op een moonphase. Laat ons hopen :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers: en dan liefst in een draagbare maat.

Of zou het een mystery dial kunnen zijn?

2 likes

Tangente rose gold Neomatik 175 @ 8,6 k€. Meer info via Tangente rose gold neomatik – 175 Years Watchmaking Glashütte — NOMOS Glashütte

7 likes

Goed voor mij. Dan blijft het plan om een tangente met datum en gangreserve te halen overeind :grin:

3 likes

Da’s dan een voordeel. Ik houd m’n vizier gericht op de Ahoi Neomatik Sand :+1:

1 like

Vandaag ook maar eens naar een Nomos AD geweest in Velp.

Het begint toch wel te kriebelen hoor! Zowel de 36mm als de 38mm kan ik prima hebben, maar de 36mm staat toch wel wat mooier.

11 likes

Ga het hier ook even posten, 40% korting op een trits Nomos modellen in Keulen.
Zie koopjes topic.

1 like

Heb zelf de 38 mm Club Night en vind het bij mijn smalle polsen (16 cm of zo) heel goed staan. Eigenlijk mooier dan mijn 36 mm anOrdain model 2. Ik was wat bang dat de lugs te lang zouden ogen, maar daar heb ik helemaal geen last van. Wat je ook koopt, je krijgt er vast geen spijt van.

2 likes

Ik snap wat je bedoeld. De 38mm staat ook heel goed. Ik heb overigens 18cm polsen, 5cm breed, dus beide kunnen prima.
Ik neigde eerst naar de 38 en dacht dat de 36 iets te klein zou zijn, totdat ik voor de spiegel ging staan. Toen klopte voor mij de 36.

1 like