Ik had hetzelfde en heb (nog) een Watch Club 36. Alles gepast en wat bij mij het beste viel was de 37 Neomatik versie. Zit er net tussenin en viel voor mijn (smallere) polsen erg mooi
Maar eens met de eerdere opmerking: met zowel 36 als 38 kan je niet mis zitten
Een 37 zou ik ook zeker eens willen proberen. Die had de AD helaas niet liggen.
Toen ik je Nomos eergisteren te koop zag staan sprong mijn hart wel even over! Ik vind het een van de mooiste dials. Helaas was mijn horlogepotje niet toereikend anders had ik zeker gereageerd haha.
Die heb je veel te goedkoop weggedaan. Of gekocht. Hele goede prijs
Het is een heerlijke maat alleszins. Ik heb de helft van de zomer mijn Club gedragen, niets beters voor die warme zomerse dagen
Haha. Tsja. Forumregels hè. Maar idd is echt een mooi horloge, maar net niet wat ik zoek
Dat is nu precies het model dat ik zoek! Als je hem al een halve zomer gedragen hebt, is het ook wel weer tijd voor iets nieuws toch?
Daar zou ik wel eens spijt van kunnen krijgen, zeker nu ze die niet meer maken. Ik houd het in gedachten, maar er zal vast wel ergens nog eentje te vinden zijn
Die is ook echt gaaf zeg! Ik vind het wel jammer dat Nomos tegenwoordig alleen de Club Neomatiks maakt met Sunburst. De “gewone” dials hadden juist meer de Nomos stijl. Ik snap wel dat ze ook vooruit moeten denken en met nieuwe looks moeten komen, maar de oudere dials hebben toch wel iets meer charme.
Wacht even - is dat de 40mm versie of is deze 37mm?
De 37mm. De 39mm is met gouden wijzers en een 40 is er nooit geweest dacht ik?
Helemaal akkoord. Ik houd wel van de duitse soberheid waarvoor Nomos gekend is. De kleine kleuraccenten die erin gekomen zijn sinds de Neomatiks kunnen me zeker ook bekoren, maar verder dan dat hoeven ze wat mij betreft ook niet te gaan. Maar het zal vast wel verkopen
Zou je me kunnen vertellen welke referentie dit is? Ik zoek naar een 37MM versie met een donkerblauwe dial en kom dan (alleen) bij de 741 uit, maar die heeft ook lichtblauwe details op de wijzerplaat. Deze van jou heeft dat niet volgens mij?
EDIT: ah heeft ie wel zie ik bij het inzoomen, mooi subtiel
Ah - als ik hem nu zo zie, is het helemaal niets. Ik denk dat je hem maar snel weg moet doen. Misschien een mooie ruil tegen een BB58 of een NOMOS Watch Club? Ik ken nog wel iemand die je daarbij kan helpen
Nee serieus: echt een serieus mooi ding. Dit zou wel eens de vierde pilaar van mijn collectie kunnen zijn (vrij naar een oude forumbekende)
Haha ik neem het in beraad
Heel gaaf nog steeds, die roze uitvoering.
Dankje nog steeds blij mee