Jezus wat lekker.
Echt een topper! Geniet ervan
Een mooie kans om een medeliefhebber blij te maken kan ik moelijk laten passeren
Gaaf horloge
Bedankt
Ik doe ook weer mee hier! Heerlijk horloge met voor mij de perfecte maat. Ik neig er eigenlijk naar om er nog eentje met meer kleur bij te kopen.
Vorige week kennisgemaakt met het merk Nomos…ik kende het nog niet. Meteen verkocht door het design en de afwerking…wat een fijne klok is dit zeg!
Hoi allemaal, Gister ben ik gaan kijken voor een Nomos Club Sport neomatik 39 tobacco. Ik vind hem erg mooi maar vond het vreemd en jammer dat de secondewijzer de kleur had van de wijzerplaat in plaats van een contrasterende kleur. Op de afbeeldingen online heeft hij wél een contrasterende kleur (namelijk zilver). Zouden jullie zoiets storend vinden of went dat? Het is weer een hele uitgave dus ik hoor graag wat jullie vinden.
Inmiddels heb ik de fabrikant benaderd en de winkel nogmaals gebeld. Kennelijk is de secondewijzer toch echt zilverkleurig. Wat ik nu denk, is dat de kleur van de wijzerplaat via de binnenkant van de stalen kast wordt weerkaatst op de bovenkant van de secondewijzer waardoor die vanuit bepaalde gezichtshoeken donker lijkt.
Ik snap denk ik wat je bedoelt.
Twee foto’s van hetzelfde horloge: een poot de secondewijzer er uit en de andere niet. Als je dat sturend vindt, moet evt ander kleuren palet overwegen.
Dank je wel. Dat is wat ik bedoel. Op die eerste foto vind ik de secondewijzer inderdaad onduidelijk. Een verschil is wel dat de secondewijzer van dat horloge nauwelijks contrasteert met de wijzerplaat. Bij dat wat ik op het oog heb, contrasteert het ‘objectief gezien’ wel, omdat de secondewijzer zilverkleurig is, maar door weerkaatsing dezelfde kleur lijkt als de wijzerplaat (tobacco).
Maar wat bedoel je met het woord “poot”?
Haha, poot had popt moeten zijn. Auto correct….
Dank je wel. Ik snap hem. Was aan het puzelen maar kwam er niet uit.