Ik ben nog steeds erg blij met mijn Club Night. Merk dat ie meer polstijd krijgt dan bijvoorbeeld mijn anOrdain model 2. Ik denk dat de afleesbaarheid daarbij de doorslag geeft.
Daarnaasrt ook erg onder de indruk van de nauwkeurigheid. Ik heb sinds de ingang van de wintertijd nog geen behoefte gehad om hem gelijk te zetten.
Afgelopen zomer tijdens de vakantie een stop gemaakt in Glashuette. Het museum bezocht en uiteraard de Nomos winkel. Bijzonder blij met het cadeau van mijn vrouw, de Ahoi.
Dit ziet er fijn uit zeg!!!
Tnx man ! Draagt ook heerlijk !
Eens! Helaas is dit model veel te groot voor mij pols want het is echt een prachtig horloge. Er komt bij mij binnenkort ook een Tangente, eerst maar eens gaan passen
Hopelijk is er wat te vinden op t forum. Aanbod Chrono is uiteraard bekend.
Ga je de geblauwde wijzers niet missen op de Neomatik?
Het uurwerk is top, maar ik vind het jammer dat ze de standaard zwart gelakte gebruikt hebben. Er is voor beide iets te zeggen natuurlijk
… Met datum is de shit. Die staat helemaal bovenaan mijn lijst. Twijfel alleen nog of ik hem voor kerst koop, of voor drie koningen. M.a.w. dit of volgend jaar.
beautiful !
Staat een zwarte op MP.
Ik zou hem zonder date kopen. Die datum instellen is wat een gedoe (telkens terug naar de 9 en weer voorbij 12 om eentje vooruit te draaien enz). Maar hoe dan ook een leuk model
Ervaring heeft geleerd dat ik een no date man ben. Altijd gedoe met die datums.