In Antwerpen nu ook te bezichtigen :
Bedankt!
Venlo/Velp/Düsseldorf is wel in de “regio” voor mij!
Heel mooi!
Vraagje: ik krijg in ruil op mijn Club Campus Absolute Grey deze Nomos Tetra aangeboden. Ik vind het een heel mooi horloge maar twijfel over de maat 29,5 mm. Is er iemand die praktijkervaring hiermee heeft?
Jip. Die draagt een pak kleiner dan de club. Hier de vergelijking tussen de tetra en de club neomatik in 37mm
Thanks
Is dit ook een 29,5? Dan vind ik het denk toch wel een prima maat.
Plaatje inderdaad die dial
Hoe bevalt zo’n vierkant horloge in de praktijk?
Je ziet haar gewoon denken "ja hoor, staat 'ie weer een foto van z’n horloge te maken "
Dat is inderdaad een 29,5mm. Hij draagt iets groter dan mijn tank large. Ik kan hem nog het best vergelijken qua dragen met mijn nieuwe tangente van 35mm.
Het zwart leren bandje is binnen. Heb ook maar de vouwgesp van Nomos erbij genomen.
@SwissToni zei al dat het leer wat stug is in het begin. Die opmerking snap ik wel. In combi met de gesp die niet een ideale kromming heeft bij mijn 17,5 pols, is het allemaal nog niet ideaal. Categorie ‘tijdje dragen om comfortabel te maken’.
Het bandje vind ik wel van een mooie kwaliteit en staat goed op de metro. Maakt hem iets dressier en iets minder funky. Handig vokr sommige gelegenheden.
Erg gaaf! Die Endless Blue in 36mm heeft mijn voorkeur!
Hallo iedereen,
Mijn eerste mechanische horloge is na lang overwegen een Nomos Ahoi 38 Sand geworden.
Een verlour bandje en vouwsluiting staan nog in bestelling.
Een mooi begin van een nieuw verhaal !
Mooie keuze! Veel plezier ermee gewenst!