Nomos only

Metro en Tangente hebben korte lugs hé, die zijn heel draagbaar :blush:

2 likes

Dit is inderdaad 37 mm. Mijn pols ongeveer 18,5 cm.

Ik had eerst de Neomatik Update, die is 40,5 mm. Stond ook goed, maar ik vond hem vanwege het formaat wel iets meer allround/casual van karakter, en in die hoedanigheid redde hij het niet naast mijn Navitimer. De 37 mm draag ik nu juist graag als iets formeler (en toch speels) horloge.

Afgelopen weekend voor het eerst een NOMOS gepast, de Club Sport Neomatik. Voor kleine polsen zou een 37mm prima passen zou je zeggen, maar die lugs zijn echt geen porum.

Mooi, kan ik ook van de lijst schrappen. :+1:

1 like

Ik heb zelf dunne polsen (16-16,5 cm) en heb geen problemen met de Club Night 38 mm. Zelfs op deze simpele perlon strap die eigenlijk de lugs nog benadrukt vind ik hem prima zitten. Maar dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak.

11 likes

Ik vind hem ook kantje boord op mijn 17,25cm pols. Maar het lukt wel

Vergeet de tetra niet Sander

Oh, en vandaag draag ik de tangente :smiling_face_with_three_hearts: honeymoon shizzle

30 likes

Wat een prachtige collectie nomos heb je toch Vincent, toch blijf ik een zwak houden voor die club neomatic :smiling_face_with_three_hearts:

Spontaan ff gewisseld naar mijn eigen Club :sunglasses:

20 likes

:grimacing: Snorry Jasper.

1 like

Niet meer weg doen makker :+1:

1 like

Haha geen probleem! De tetra is ook een heel draagbaar horloge qua lugs inderdaad :sunglasses:

1 like

Mooie combo de tangente met het rode bandje😍

1 like

Prachtige uitvoering van de Club :ok_hand::ok_hand:

1 like

23 likes

31 likes

Heel mooi!

1 like

Zijn er (goede) AD’s in Zuidoost Nederland?
Ik zou er graag een paar in het echt bekijken/passen…

Ze zijn vrij dun gezaaid vrees ik.

1 like

23 likes

21 likes

Soms krijg ik een foto herinnering van Android en denk ik: F*ck, waarom heb ik deze eigenlijk weg gedaan

18 likes

In Oberhausen in de Neue Mitte zit volgens mij een dealer. De Orion en Tangente lagen daar met kerst in een etalage. Anders in Dusseldorf in het centrum.

1 like