Ja dat is zeker waar wat je zegt. Maar ik vind het moeilijk om het te zien. als ik kijk naar mijn nomos club voor 1300. Zoveel keuze in de sub 3k. De club campus vind ik echt bang for buck.
Fraai horloge. Zou helemaal tod zijn als ze die 40 ook met die gouden look van de kleinste hadden gedaan.
Vind die ook echt prachtig. Die ‘contrasterende’ indexes samen met het Neomatik onderschrift, oefff. Het lijkt ook wel of ze iets hebben afgeschaafd van de extreme lugs die je vooral bij de Orion ziet.
Samen met m’n blauwe Clubje, Tangente platinum, en Metro gangreserve zou dat een perfect kistje voor me zijn. Maar goed, ik ben dan ook een sucker voor Nomos.
Druist alleen een beetje in tegen m’n waarden van minimalisme en laten we eerlijk wezen… een klein butgetair tekortje.
Plaatje, want plaatjes zijn leuk:
Volgens mij zijn deze er niet veel op het forum?
Volgens mij ben jij de enige.
Prima op te lossen. Gewoon dragen die klok.
Hij heeft teveel concurrentie
Waarom heb je hem dan gekocht? Impuls?
Flipperen dan. Je maakt al een foto zonder het bandje vast te maken. Alsof je bij de juwelier staat. Verkopersignalen zou ik zeggen.
Al zie ik nu die bak koffie met dat voorverpakte koekje. Dit is een foto bij de juwelier.
Dan gewoon maar eens gaan dragen
Nope… Besteld, bijna een jaar gewacht en intussen andere horloges gekocht welke de voorkeur genieten.
Mooie kleur.
Ja is echt een schitterende blauwtint. Niet te donker zoals de Atlantic, maar ook weer niet te schreeuwerig zoals de siren blue.
Tijdje geleden dat deze Molequin aan de Metro hing. Ik was haast alweer vergeten hoe lekker dat kleurt. En die premium buckle is ook echt een winnaar.
Oeh, is dit die van 37mm?
Ik was bang dat de Metro echt heel groot om de pols zou zitten, maar hij staat je echt goed.