Ja, hier hetzelfde beeld. Ook een tijdje getwijfeld omdat het vaak over die lange lugs gaat. Maar zelfs de Club Night in 38 mm misstaat niet op mijn smalle polsen.
Duurde wat langer dan gehoopt maar zojuist kreeg ik deze foto door van het thuisfront. Ik ben heel benieuwd!
Met het zonnetje komt de plaat een stuk levendiger naar voren. Met indirect licht is het een hele rustige plaat maar blijft je wel zien dat de plaat bewerkt is met Rhodium. Leesbaarheid is tot nu toe altijd goed @illewoare
De komende tijd eens rustig banden shoppen want daar leent dit horloge zich volgens mij wel voor
Goed te horen! Ik vind de Tangente echt een prachtig eigenwijs en tijdloos ontwerp, mooi te zien dat de reeks wat liefde krijgt hier (nu jij en binnenkort @Colnago met zijn gangreserve)
Mooie aanwinst Wouter.
Platte bandjes vind ik tot nu toe ook het beste werken.
Lijkt op een orion?
Orion met zwarte wijzerplaat lees ik in de comments. Zou de ks afwezig zijn? Blijkbaar was ie al even te zien op fratello.
Orion Neomatik New Black
3 formaten: 36,4 mm , 38,5 mm en 40,5 mm, waarbij de grootste een goudkleurige datum op de 3 heeft.
Poeh… Heel mooi, die kleinste.
Akkoord! 36,5mm met die gouden indexen en neomatik, heel mooi
Mooi die kleinste alleen vind ik de prijs niet zo klein 3k
Ik vind dat uiterst redelijk als je het vergelijkt met andere horlogemerken.
Neomatik is sowieso een stuk duurder hé, het is dan ook hun nieuwste reeks uurwerken. Vergelijk het met Oris hun calibre 400 of de nieuwe generatie uurwerken van GS. De investeringen moeten ergens terugverdiend worden.
Die Neomatik uurwerken zijn echt een juweel, als je ziet hoe dun die zijn. Enige dat ze missen is een beetje PR, dus ik hoop dat Nomos ooit een update ervan uitbrengt met een grotere veerton of iets dergelijks
Dat automatisch binnenwerk is magistraal, en zijn prijs waard.
Maar nog geen model gevonden die me 100% aanspreekt. Wel al veel 95%