Nomos only

Mooie set. Nog enkele weken en dan hoop ik ook een trio te mogen tonen :crossed_fingers:

Die bovenste in cognac is een Hirsch Kent Artisan. Is inderdaad een mooi bandje, maar momenteel vind ik platte bandjes mooier op dit soort horloges. Op mijn huidige Metro (Gangreserve) ben ik daarom voor een Molequin gegaan.

Je kunt voor jouw horloge in principe elk bandje van 20 mm met quick release gebruiken, mits je de veerpennen vervangt voor exemplaren van 18 mm. Die kun je los kopen, bijvoorbeeld bij Kish.

Aah super goede info en tip. Dank je wel @SwissToni.

1 like

En besteld :grin:

1 like

Sinds gisteren in het bezit van deze Nomos Orion 35 mm.
Prachtig horloge en een mooi formaat.
Als horlogeliefhebber en bovendien student Bouwkunde is een Nomos uiteraard zeer passend.
Ontzettend blij mee!

19 likes

Een jongeman met smaak!
Bauhaus forever :wink::+1:

1 like

Snap ik — prachtig!

1 like

Gaaf! Gefeliciteerd! Welk model is dit? Een Nomos staat ook nog op mijn wensenlijst. Ik zit naar de Club Campus te kijken, maar deze is ook ontzettend mooi! Helemaal met alle banden die @Swisstoni laat zien. :star_struck:

@Aqua dank je. Dit is de Nomos Metro neomatic 41 update.
Heb naar aanleiding van @swisstoni ook al een extra bandje besteld en andere aan het bekijken. Echt super fijn die truck met 18mm veerpennen op een 20mm bandje. Gaat er een wereld van bandjes open voor een klokje die veel bandjes kan hebben.

1 like

Thnx! Ik ga kijken. :star_struck:

Neomatik met een k.
En als ik dan toch bezig ben met verbeteren: truc

Gewoon nog een mooi plaatje omdat het kan :grin:

17 likes

Nieuwe Artisan bandje is binnen. @SwissToni snapnwat je bedoelde met vooral voor platte bandjes gaan bij de Metro. Deze is mooi, maar een platte is nog fraaier.

8 likes

Vind hem desondanks goed staan!

Yep zeker weten. Nogmaals bedankt voor de tip.

1 like

De 35 mm Incoming, hopelijk deze week nog binnen

25 likes

En hoe bevalt tie :rofl:

1 like

:neutral_face:

Waarom geef je het niet even de tijd… ik moest ook erg wennen aan de lugs

Ik snap dat gedoe over de lugs niet zo. Ik heb smalle polsen, maar de Nomos club zit gewoon prima en de lange lugs passen juist bij Nomos.