Nomos only

Thnx! Ik ga kijken. :star_struck:

Neomatik met een k.
En als ik dan toch bezig ben met verbeteren: truc

Gewoon nog een mooi plaatje omdat het kan :grin:

17 likes

Nieuwe Artisan bandje is binnen. @SwissToni snapnwat je bedoelde met vooral voor platte bandjes gaan bij de Metro. Deze is mooi, maar een platte is nog fraaier.

8 likes

Vind hem desondanks goed staan!

Yep zeker weten. Nogmaals bedankt voor de tip.

1 like

De 35 mm Incoming, hopelijk deze week nog binnen

25 likes

En hoe bevalt tie :rofl:

1 like

:neutral_face:

Waarom geef je het niet even de tijd… ik moest ook erg wennen aan de lugs

Ik snap dat gedoe over de lugs niet zo. Ik heb smalle polsen, maar de Nomos club zit gewoon prima en de lange lugs passen juist bij Nomos.

Ja, hier hetzelfde beeld. Ook een tijdje getwijfeld omdat het vaak over die lange lugs gaat. Maar zelfs de Club Night in 38 mm misstaat niet op mijn smalle polsen.

Nog een keer de tetra

20 likes

Nomos Metro 40,5 update met grijze band voor een grijze zondag.

17 likes

Eén van de eerste Tangomats…

17 likes

Toch weer een heel ander gezicht met deze grijze perlon strap op mijn Nomos Club Night

13 likes

Duurde wat langer dan gehoopt maar zojuist kreeg ik deze foto door van het thuisfront. Ik ben heel benieuwd!

17 likes

17 likes

Met het zonnetje komt de plaat een stuk levendiger naar voren. Met indirect licht is het een hele rustige plaat maar blijft je wel zien dat de plaat bewerkt is met Rhodium. Leesbaarheid is tot nu toe altijd goed @illewoare

De komende tijd eens rustig banden shoppen want daar leent dit horloge zich volgens mij wel voor :slight_smile:

17 likes

Goed te horen! Ik vind de Tangente echt een prachtig eigenwijs en tijdloos ontwerp, mooi te zien dat de reeks wat liefde krijgt hier (nu jij en binnenkort @Colnago met zijn gangreserve) :+1:

2 likes