Heb deze 2 mooie versies gepolst.
Heel mooi om een andere pols maar om die van mij vind ik ze toch te iel. Was geen klik mee helaas.
Gelukkig heeft mijn vrouw deze en kan ik daarvan genieten.
Heb deze 2 mooie versies gepolst.
Heel mooi om een andere pols maar om die van mij vind ik ze toch te iel. Was geen klik mee helaas.
Gelukkig heeft mijn vrouw deze en kan ik daarvan genieten.
Grappig. De Metro Update is toch wel een kloeke jongen met 40,5 mm en een superdunne bezel. Ik vind hem er zeker niet te iel uitzien op jouw pols!
Binnen! Voor nu op de textiel band, ik heb ook de Nomos leren band besteld met een vouwsluiting. Heel blij mee.
Te iel?!?!
Jammer!
NWC limited edition?
Dit was de 42 mm zelfs.
Van boven ok, maar vond hem te plat denk ik.
Voelde gewoon niet mij om de pols.
Verder super mooi en bijzonder die Bauhaus style.
Maar helaas.
Bandje past echt supergoed bij het horloge!
Mooie combi!
Ben eerlijkheidshalve niet op de hoogte van de voorgeschiedenis en in hoeverre er sprake is van een zoektocht bij je, maar is zo’n dikke Club Sport niets voor je?
Dan heb je toch een stukje staal met wat meer body om je pols hangen, zogezegd.
Lekker klein (36 mm) en dun en prettig draagbaar!
Volgens mij is er maar één formaat, de 41, die in werkelijkheid 40,5 mm zou moeten zijn.
Niet getreurd… Misschien dat de tip van @RobGro dan wel wat is!
Yes de Nomos Watch Club club
Goedemorgen,
Deze verfijnde schoonheid gisteren bij Marc Lange in Alkmaar gekocht. Prachtige NA wat mij betreft.
Mijn eerste Nomos en enorm blij mee.
Gelukkig voelde het klokje bij mij wel goed Appie.
Gefeliciteerd!
Dank je wel.
Heb trouwens ook gelijk een zwart leren bandje besteld. Die combi show ik wel zodra het bandje binnen is.
Was nog niet zo bekend met Nomos. Zag wat mooie Nomos foto’s op hf eind vorige week en dook toen in het merk. Wat een gaaf merk. Zo subtiel en toch heel verfijnde horloges.
Snap wel dat er hier veel liefhebbers zijn
De originele? Die is erg mooi, maar wel wat stug. Duurt even voordat hij prettig zit.
Nog een paar variaties:
Aah wow dat zijn echt hele mooie bandjes. Vind vooral die bovenste cognac heel fraai.
Was in de veronderstelling dat er maar twee bandjes waren voor dit model. Waar heb je deze gekocht? Dan ga ik ook nog wat extra bandjes halen. Alvast bedankt.
En thanks voor de info over de originele zwarte. Goed om te weten dat hij stug is, maar dat het wel beter gaat met de tijd.