Wauw dit is bijzonder mooi ![]()
Heerlijke combinatie!
Gisteren hele dag gedragen. In de drie jaar die ik m heb, zo ook ongeveer t langste
. Hij is toch wel erg cool zo in t zonnetje
Mooie Nomos! Ik vind de ontwerptaal van Somos heel goed…….je ziet direct dat het een Nomos is, zonder dat je op de wijzerplaat hoeft te kijken.
Deze Nomos club campus draagl ik sinds kort met regelmaat, heeft lang in zijn doosje gezeten om alleen bewonderd te worden.
Nomos Club Campus
Nomos Club Campus
Gefeliciteerd!
Ik denk dat dit de mijne was. Mooi dat hij (of zij?) weer binnen het forum een nieuw baasje heeft gevonden ![]()
Zou zo maar eens kunnen. ![]()
Groeten
Rutger
ps
Ik houd 'm nog ff, te leuk.
Nomos heeft nieuwe Tangente 38modellen in de wildste kleuren:
Nieuwe Nomos modellen
Wat vind jij er van?
Overigens hoopte ik nog steeds op een Nomos style moonphase.
Er zitten wel een aantal bizarre kleurcombinties bij ![]()
Ik heb wat moeite met die subdials in een ander kleur, maar de Peace is wel een hele mooie ![]()
Dat is doorpakken ![]()
Haha dat is inderdaad snel Flower.
Ja vind het ook wat wilde kleuren voor mijn smaak. Maar er zitten wel 2 mooie bij.
Jij bent goed bezig. Tof ding!
Ja, bij een LE moet je soms even doorpakken. Ik verwacht namelijk wel dat deze kleurstelling als een van de eerste uitverkocht zal zijn.
Proficiat, die datum doet de ks beter geplaatst staan vind ik. Jij had de 35mm tangente al gehad toch? Benieuwd hoe je deze 38mm vind dragen.
Over hoeveel stuks spreken we? Er zijn in ieder geval genoeg kleuren om uit te kiezen ![]()
Ik neem aan dat deze niet in de weg staat van de grote vis die je straks aankondigt?
31 edities van 175 stuks elk ![]()