Nomos only

Mij bekruipt dit gevoel:

3 likes

Er zitten wel een aantal bizarre kleurcombinties bij :thinking:

3 likes

Ook een paar heel toffe. Incoming

25 likes

Ik heb wat moeite met die subdials in een ander kleur, maar de Peace is wel een hele mooie :ok_hand:

Dat is doorpakken :sunglasses:

1 like

Haha dat is inderdaad snel Flower.

Ja vind het ook wat wilde kleuren voor mijn smaak. Maar er zitten wel 2 mooie bij.

1 like

Jij bent goed bezig. Tof ding!

1 like

Ja, bij een LE moet je soms even doorpakken. Ik verwacht namelijk wel dat deze kleurstelling als een van de eerste uitverkocht zal zijn.

1 like

Proficiat, die datum doet de ks beter geplaatst staan vind ik. Jij had de 35mm tangente al gehad toch? Benieuwd hoe je deze 38mm vind dragen.

Over hoeveel stuks spreken we? Er zijn in ieder geval genoeg kleuren om uit te kiezen :smirk:

Ik neem aan dat deze niet in de weg staat van de grote vis die je straks aankondigt?

1 like

31 edities van 175 stuks elk :slight_smile:

2 likes

Niet echt, maar ik moest van mezelf wel een appje sturen naar mijn contactpersoon bij Cartier voor een van hun nieuwe releases. Hoop dat dat wat kan worden.

1 like

Ben echt benieuwd geworden de welke je op het oog had.

1 like

Zat ook al bijna in de impulsaankoop op deze. Toen zag ik dat het handopwinding is ipv automatic en toen ging mijn vinger van de trigger af.
Verder wel gaaf hoor.

3 likes

Die is inderdaad erg mooi. Handopwind vind ik juist wel weer leuk. Maakt het wat meer old school en je bent toch iedere ochtend even met je horloge bezig.

Flamingopink is al uitverkocht!

Katzengold, Super Sardine, Schlossgrün en Lakritze ook. Dit waren dus de 5 populairste kleuren.

3 likes

Ja is ook weer zo.
Zal het nog eens laten marineren. Wellicht lost een snelle uitverkoop het dilemma al voor mij op.

1 like

Ik vind tiefseegrau de mooiste. De smaakjes die al weg zijn; mweh.

1 like

Ja, dat vond ik ook opvallend. Die zou ik juist helemaal niet willen hebben.

Ik was te laat voor de website, maar via Ace toch nog de Katzengold kunnen kopen :+1: Leuk kleurtje; benieuwd wanneer die komt.

1 like

Betaal je dan website retail prijs of kon je nog wat korting bedingen? “Asking for a friend”….:slight_smile:

Bij Nomos zelf zijn ze 50 piek goedkoper dan bij Ace zag ik. Geen dank.