Nomos only

Ik denk deze

Of toch deze

Beetje meedenken met @flowert :wink:

3 likes

Een daarvan heb je goed, dat is één van de mogelijke wensen (of de blauwe daarvan). Maar goed, dat is een nogal beperkte limited en de kans dat ik die ĂŒberhaupt mĂĄg aanschaffen is afhankelijk van hoe succesvol mijn flirt met de verkoopster was. :upside_down_face:

Maar mocht dat hem niet worden is er, uiteraard, altijd een back-up lijstje. Maar die wordt er niet korter op.

2 likes

:joy::+1:

1 like

Back on topic

Gefeliciteerd :partying_face: Prachtige Nomos :ok_hand:

10 likes

Thanks, zin in. Benieuwd wanneer ze gaan versturen.

1 like

Die peacock blauwe is geweldig, en ik vind de prijs van 15k nog ok, zeker voor full gold en oplage van 200 stuks! Geweldig ding met die lacquer dial.

1 like

Dat van mij gelukkig wel. Er staat er maar 1 op, en die kost geen drol. Gewoon even geduld hebben om een vintage exemplaar in goede staat te vinden. :hugs:Benieuwd of ik echt genezen zou zijn :thinking:

2 likes

Ja, prachtig hù? Waar heb je die prijzen gezien? Ik kwam ze alleen tegen met ‘prijs nader te noemen’, maar hoopte inderdaad al een beetje dat ze de prijzen van de vorige versies hadden gehandhaafd.

1 like

Echt? :upside_down_face:

2 likes

Hier zeggen ze 15k CHF voor goud, 21k voor platinum.

1 like

Ah, thanks. :+1:

Ik denk niet dat je op de populaire kleuren korting gaat krijgen, maar je kan het proberen. Ze zijn inderdaad €50 duurder dan de Nomos website, maar dat boeit me niet echt. Ze krijgen maar 1 set in totaal, dus op is op.

1 like

Welke is dat trouwens? Ben nu ook wel benieuwd.

1 like

En opgelost probleem. Hoef ik ook niet meer te loeren. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Een mido datoday. Het liefst in de configuratie zoals deze:

Soms hadden de indices een kleurtje, dat zou nog leuker zijn. Helaas heb ik deze van op de foto gemist. Die stond een tijdje terug op uhrforum te koop.

5 likes

Mooi! :ok_hand:

1 like

Geweldig! Nomos zijn de absolute Farbmeisters, en met deze 31 limiteds gaan ze lekker speels. Ik vind sommige combinaties verlicht, sommige wat minder, maar het feit dat ze het doen is echt fantastisch.

Let ook even op de bitch slap naar de lompe prijsverhogingen: Dit feestje vieren ze onder de listprijs van een gewone. Echt hulde, driewerf hulde. Nomos is gewoon cool.

Dat heb je fout.

Gefeliciteerd man! Die zijn ĂŒbercool, zeker met dat melkwit, blauw en oranje.

Om het topic nog wat sjeu te geven:

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat de wijzerplaat van m’n Atlantik verkleurd is naar een soort tropic achtig. Misschien ligt het aan mij, maar zo niet:

Great-Success

10 likes

Klopt, 175 piek onder de prijs van een normale Tangente 38. En dan doen ze er nog een zichtbodem bij ook, waar je normaal ook juist extra voor moet lappen.

2 likes

Ik vind die kleurtjes lollig, maar ze zouden me snel gaan vervelen.

Het blijft een bijzonder sympathiek merk.

Die ‘kleurstelling’ spreekt me dus veel meer aan. Tipje oranje erin is voldoende.

Dat is zeker een mooie deal! Zichtbodem is al gauw €200. En eigenlijk wil je die er gewoon altijd op hebben.

1 like