Nomos only

28 likes

Rustig hier… plaatje dan maar… :roll_eyes:

26 likes

15 likes

15 likes

31 likes

Vind dit ook echt een mooie kleurencombi van ze.
En blijft mooie afwerking bij dat inhouse calibre.
Echt heerlijk merk.

En bij Nomos is dat ook nog echt zo.
(De meeste merken die dit beweren tegenwoordig liegen dat ze barsten, denk aan Van der Klaauw, Yema, etc.)

Zeker!

Wissel voor oranje

11 likes

Deze blijft fijn!

1 like

Zit de laatste tijd te loeren naar een nieuw horloge. Als fanboy uiteraard van Nomos. De Tangente platinum grey of de Orion new black. Die kleinste met de gouden indices, oeff. Maar goed, blijf ook echt super blij met m’n enige liefde.

14 likes

Hij is binnen! Een horloge wat hier al vaak is gepost en ik ook met regelmaat voorbij zag komen. Perfect voor de zomer en om een beetje normaal mee in Amsterdam te lopen.

Ik ga ervan genieten

21 likes

Ziet er goed uit! Ook de perfecte maat voor je pols zo te zien!

1 like

Met de lange lugs is die goed te dragen en oogt die iets groter. Ik had vandaag een 36mm datejust om en die droeg niet veel anders, al voelt (en oogt) die toch wat groter door de metalen band erop.

Helemaal mee eens :ok_hand:

8 likes

Iemand een idee wat er aan komt?

4 likes

Zo te zien een wijzerplaat met structuur?

Het gaat om een sports watch, dus dan zou ik als eerste aan een Club sport of een Ahoi denken.
Ben benieuwd.

1 like

Ja, een nieuwe Ahoi zou wel eens kunnen.
Ik wil ook ooit een Nomos, ga er eens rustig naartoe werken. Elke maand ff een paar stuivers aan de kant leggen :sweat_smile:

2 likes

Geen NA geschreven, maar m’n eerste Nomos is al enige tijd een feit. Bij de release vorig jaar rond deze tijd al enthousiast. Bij eerste keer zien in 't echt meteen verkocht…herstel: gekocht. Althans, besteld. Want zichtbodem als harde eis. Ergens, vele jaren (2006?) geleden begon mijn horlogeliefde te ontstaan bij het zien van een aantal Nomos horloges. Twee jaar “in the game” en m’n tweede wapenfeit uit Glashütte is in huis. Om de pols, dus.

29 likes

Proficiat Peter, ziet er goed uit.:clap:

Snap ik volledig. Ik heb slechts drie horloges met zichtbodem en toevallig of niet toevallig zijn dat mijn drie Nomos’s.

1 like