Nomos only

Hoezo draagt vlak op de pols…

19 likes

De tangente nog eens omgegespt

22 likes

Bedankt voor de inspiratie, even een avondwissel gedaan! Ik draag mijn Tangente niet vaak, maar ik ben elke keer weer aangenaam verrast hoe mooi en dun die is :smiling_face_with_three_hearts: .

Nog een shot van opzij om mijn punt te illustreren!

15 likes

Wat is jouw polsomtrek jasper?

1 like

18cm zo blijkt! Net even gemeten :wink:

Lijkt echt klein op je pols! De lugs zijn te fijn afgewerkt voor mij; typisch nomos hun bauhaus stijl, is iets persoonlijk.

1 like

Hier is die ook weer om. Inmiddels is het ook wel een beetje mijn “huwelijkshorloge” geworden. Toevallig heb ik hem bijna altijd om als ik weer een huwelijk voltrek haha.

14 likes

Hij is zeker klein, ik moest er ook even aan wennen in het begin. De Club Neomatik 37mm zou meer voor jou zijn denk ik. Ik heb die verkocht omdat ik teveel horloges had, maar ik mis ‘m nog wel eens! Heerlijk horloge was dat :blush:

En terecht! :+1:

15 likes

Wat vinden jullie van deze Neon Night?
Het is een eerbetoon aan de neon lichten van Hong Kong. Ik heb deze lichten nooit als zo paars beschouwen, maar goed… hij is wel leuk.

10 likes

Meine gute, wat een typfout :see_no_evil:
Uiteraard bedoelde ik beschouwd :grin:

1 like

En nog eentje… de Neon Day:

9 likes

Oh, die is leuk. Wat is de diameter van deze?

Edit: oh, never mind. Uitverkocht al.

1 like

Dat ging dan wel heel snel.

Iemand suggesties voor een ander bandje voor m’n Katzengold? Ik kom niet verder dan (licht) grijs, maar het standaard bandje wordt erg snel vies vind ik. Misschien een Molequin Saffiano of WR?

Mij lijkt een grijze band ook het mooist. Persoonlijk zou ik gaan voor één van deze:

1 like

38mm

14 likes

17 likes

:heart_eyes:

22 likes

Ben echt teleurgesteld in de kleuren opties voor de Club sport neomatik in 34mm. Snap dat ze een bepaalde doelgroep willen bereiken, maar het blijft altijd gewoon teleurstellend dat ze voor dat soort kleuren opties gaan. Ik ben al langer opzoek naar een sportief horloge en de 34mm in de ‘‘polar’’ kleur zou echt ideaal zijn (deze kleur heb je in de 37mm variant).

4 likes

Het is dat mijn vrouw een smartwatch draagster is anders had ik die roze gekocht voor haar.

Ik denk dat ze vooral mikken op dames met deze set.