Ja klopt.
Ze zeggen zelfs over de gouden variant:
“This two-tone watch combines stainless steel and yellow gold in a feminine, modern way.”
Maar uiteraard kan je deze kleuren als man ook gewoon makkelijk kan dragen. Vind ze erg geslaagd deze 34 mm variaties.
Jammer dat de 34mm niet in meer “gangbare” kleuren wordt uitgebracht. Juist bij Nomos willen de lugs het horloge flink groter laten dragen dan de diameter van de kast doet vermoeden. Al vind ik de knalpaarse nog wel leuk.
Als vrouw heb ik vaak de ergernis dat horlogemerken de horlogelijnen met kleinere dimensies altijd een ‘‘vrouwlijker’’ tintje willen geven door veel roze en goud te gebruiken. Maar snap wel dat sommige anderen vrouwen daar juist van houden.
Ik zou hem eigenlijk zelf ook nog wel willen dragen.
Kek ding net als die LE Tangentes afgelopen zomer.
Hou ik wel van
Kan ook zeker!
Niemand ooit een Lambda in handen gehad? Wel n heel bedrag, maar ik denk in goud ‘redelijk’ geprijsd en n uniek stuk.
Nice! Gefeliciteerd @Petteflet, staat je goed! Draagt een stukje kleiner dan een Speedy hè? Maar wel net zo comfortabel.
Dankje! Ja het horloge is vooral heel plat en licht. Draagt heel comfortabel. En ik vind hem echt heel mooi. Heel leuk dat volledig gepolijste.
Lekkere foto’s ook!
De foto’s doen het horloge eer aan!
Credits gaan dan ook volledig naar een collega van mij die even heeft geholpen. Heb de foto’s waarschijnlijk nodig voor een aankomend topic
Helemaal waar!
Mooi Max.