Nomos only

Ok nog eentje dan :slight_smile:

3 likes

Orion als je er nog geen hebt, hoewel ik t ook van plan was en met een metro thuis kwam. Vond ik in t echt toch nog fraaier

1 like

Ik heb de Tangente al bijna 2 jaar en nu de Orion er bij sinds gisteren. Uiteindelijk moet er eentje blijven van deze twee. Zal de Nomos met name als dress watch dragen dus neig nu wel naar de Orion om ook weer eens wat anders te ervaren. Gaat lastig wordenā€¦

2 likes

hands down the Tangente.
ik kan niet wennen aan die lange lugs van de Orion

1 like

(crosspost)
Gister avond ergens in Nijmegen.

Nieuwe Nomos World Time ref. 807
Vintage Tissot Navigator ref. 45501

12 likes

Die world time is ook erg gaaf, het prijskaartje waard?

Bijna ā‚¬4.000 meen ik?

1 like

Website van Nomos geeft ruim 4.500 euro aan.

Het is een prachtig horloge, draagt geweldig en voelt aan als een brok kwaliteit en klasse, maar zoals zo vaak kun je gevoel, plezier etc niet meten aan de hand van het prijskaartje.

Of het het prijskaartje rechtvaardig is voor iedereen andersā€¦

2 likes

Is ook lastig, maar vanwege die flinke prijs (althans voor mij) vroeg ik het ook.
Kom je ineens in een heel andere klasse terecht.

Wel een prachtig ontwerp dat zich ook leent voor dit merk.

1 like

Voor mij met ruime afstand de Orion. :ok_hand:

2 likes

Zeker waar, maar hier kun je nauwelijks over klagen. 4500 euro voor een mooie complicatie, volledig inhouse uurwerk, top afwerking. Kom daar maar eens om bij andere merken.

2 likes

Tangente! Het meest ā€˜Nomosā€™ van de twee want nog net een iets apartere verschijning dan de Orion, hoewel die ook erg mooi en verfijnd is.

Succes!

1 like

Jij hebt goede smaak. Volgens mij heb jij nog nooit een lelijk horloge gepost.:+1:t3:

1 like

Dank je, maar zeer waarschijnlijk vindt iemand hier een van mijn horloges of ex-horloges wel lelijk hoor :smile:

@AmsterdamVintageWatches vindt Nomos in ieder geval helemaal niets. Misschien moet ik eens gaan vissen als hobby.
Overigens hier in huis ook een Junghans en een Meistersinger. Holy shitā€¦ :scream:
Ik weet in ieder geval waar mijn eerste sub zeker nĆ­et vandaan gaat komen :joy:

4 likes

Tenenkrommendā€¦

Ik heb Rolex, Breitling, Cartier, Omega, Jaeger LeCoultre en nog een hele zwik anderen en een Nomos. Kwalitatief super, en ziet er geweldig uit en is een regular pick uit de horlogekist. Maar goed iemand die voornamelijk Rolex verkoopt heeft het blijkbaar nodig om wat hij niet verkoopt af te kattenā€¦

Tip voor de volgende keer, iets minder bier drinken als je een video gaat opnemen.

10 likes

Echt, ieder zijn mening maar wat een verschrikkelijke vertoning van deze jongens zegā€¦

8 likes

Iets minder drinken mannenā€¦wat een schaamteloze vertoning. :face_vomiting:

#creditsoutthewindow

11 likes

Zou niet teveel aantrekken van de jongens van het horlogekalifaat. Houdt ze van de straat dit soort filmpjes

1 like

Haters gonna hateā€¦

Maar wat een armoe van die pikkies, het merk niet kennen en dan affakkelen met nonsens. Maar hey, blijkbaar willen ze dissen om aan te sluiten met hun doelgroep van rappers en straatjochies. Whateverā€¦ next.

5 likes