Nomos only

Ach, ik hoor tóch niet bij de doelgroep.
Op 40k volgers zullen ze er 1 of 2 niet missen.

Blijkbaar ben ik niet zo monosynaptisch dat ik alléén maar aansla op Rolex.

You win some, you lose some

1 like

Jammer… vond deze filmpjes altijd wel leuk.
Valt me nu pas op ondat ik mijzelf ook wel eens verdiept heb in Nomos.
€1500 euro te besteden dan neem ik maar een Nomos… wou dat ik er met €1500 kwam. :joy:

Jammer om iets af te kraken waar je bljjkbaar geen kennis van hebt…

4 likes

Tsktsk, hoe kun je de plank misslaan…:face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Nomos een beetje kleineren maar wel Heineken drinken? Hoe geloofwaardig ben je dan? :joy:

12 likes

Ze hadden meer de eer aan zichzelf gehouden als ze gewoon de merken enkel op vintage hadden beoordeeld. Is wel duidelijk dat ze daarbuiten weinig kennis (willen) bezitten.

Jasper is nog wat terughoudend in opmerkingen plaatsen, wat verstandig is. Maar de uitlatingen van Nick vind ik grofweg beledigend. Los van het feit dat die amper weet in welke prijsklasse sommige merken zich bevinden doet hij vooral een partij stoer. Alsof modern kopen allemaal ruk is behalve als het om rolex en een paar uitspattingen die hun wel kunnen waarderen gaat.

Dit is net alsof een modern liefhebber gaat zeggen dat alle vintage oude meuk is en je toch niet zo’n bedragen gaat betalen voor dat prul, alles is beter tegenwoordig etc. Jammer, geen klasse deze keer.
Bovendien vintage klassiekers moeten ergens vandaan komen, of produceert deze generatie geen toppers meer ineens :joy:

3 likes

Haha, wat een trieste vertoning. Je zou toch verwachten dat ze een hoop merken in de basis toch wel zouden moeten kennen gezien hun professie.
Ach, blijkbaar zijn het niet echt horloge liefhebbers :laughing:

4 likes

Zielige mannetjes

5 likes

Het blijven pubers met papa’s geld. Uiteindelijk krijg je dit soort omhooggevallen blaaskakerij. Niet verrassend.

8 likes

Misschien tóch even nomos bellen met de vraag of de komma verkeerd staat :wink:

3 likes

Dit is overigens meteen het enige wat ik ooit heb gekeken, aangezien ik liever naar filmpjes kijk van mensen die uit liefhebberij over horloges praten. Niet om er geld mee te verdienen.
Ook komen ze naar mijn idee net kijken en zijn dus op zijn zachtst gezegd nogal onwetend. Dat blijkt nu ook wel.

3 likes

Fijn dat ik die winkel gewoon kan vermijden, met zowel een Rolex als een Nomos in de collectie :joy:

2 likes

@AmsterdamVintageWatches: wat een aanfluiting!

Als je dit filmpje zelf terugkijkt en je ziet dan nog niet hoe debiel het is, dan is er echt iets mis met je.

9 likes

Elitaire blaaskaakjes. Intussen genieten wij hier van Nomos. En weer door…

13 likes

Dat is wel het laatste dat ze zijn (al vinden ze dat zelf inderdaad waarschijnlijk wel). Die gast met die bril die het heeft over mannetjes met +6 (en een raar petje). Heeft u een spiegel?

5 likes

Weet wanneer te stoppen, als je niet tegen drank kunt moet je niet gaan vloggen

1 like

Ze zeggen elke keer bij deze filmpjes dat het een mening is en geen feiten en dat ze ook eigenlijk niets weten van de “moderne” merken. Dat moet je altijd als context houden… En dan is het best grappig, twee gasten die lekker zitten te ranten over iets waar ze niet zoveel van weten.

Ik had het gisteravond ook gekeken, en ik was heel benieuwd wat ze over Nomos gingen zeggen. Het was in elk geval duidelijk dat ze geen enkele notie van Nomos hebben. En dat was ook eigenlijk wel grappig, want geen model kunnen noemen of de prijsklasse weten maakt je mening niet relevant.

Maar wat echt tenenkrommend is, is hun gelul over Fromanteel. Ze zullen samen wel wat biertjes drinken met die gasten, maar allerlei sticker merken afzeiken en dan Fromanteel als “real” betitelen is niet heel credible.

4 likes

Hij zal zelf waarschijnlijk, net als ondergetekende overigens, myoop zijn. Mooie synoniemen daarvoor zijn bijziend, kortzichtig of in het Engels short sighted (mogelijk icm narrow minded)

3 likes

:joy::+1:

1 like

Dat ze een mening hebben over Nomos is prima, maar mensen die Nomos dragen, of het gewoon mooie horloges vinden, op deze manier wegzetten getuigt van weinig respect.

2 likes

Ik heb zelf geen Nomos maar dit is “not done”!
Achja, post gerust verder mooie pics van jullie klokjes :sunglasses:

1 like