Nomos only

Ik zou het ook allemaal niet zo serieus nemen, joh. Ik stond gisteren nog met een Nomos bij ze in de store en ik maakte ook een plagerige opmerking over hoe ze de boel stonden af te branden. Het is ook maar een beetje provoceren en vooral de image createn voor de doelgroep dat alles troep is wat geen AP, PP, VC of Rolex op de wijzerplaat heeft staan.

Toevallig is dat nou net wat in de vitrines stond te blinkenā€¦ :wink:

3 likes

Imago opbouwen doe je vooraldoor positieve uitstraling van je merken op te bouwen. Niet met negatief gelul. Maar goed, als zij het imago van de snobistische arrogante Heineken drinkende Rolex drager willen bevestigen. Soit.

3 likes

Het moge duidelijk zijn dat dit niet de manier is waarop ik mijn marketing zou insteken, maar het lijkt goed te werken voor ze. Als je zou kijken naar het publiek dat zij op social media aantrekken, in ieder geval op YouTube, dan zijn dat duidelijk de wat jongere types die in eerste instantie helemaal niks met horloges hadden. Na een paar filmpjes is het ze wel duidelijk: je moet sparen voor een Rolex of je telt niet mee.

Liefhebbers kijken meestal toch zelf waar ze hun vintage horloge vandaan toveren, in plaats van die te kopen in een grachtenpand met een premium. Niet chique, wel slim.

1 like

Vandaag de Weltzeit:

18 likes

ā€¦of van Orisā€¦ of moderne Panerais. En GlashĆ¼tte Original als ā€˜puinā€™ wegzetten was ook nogal overdreven.

Schoenmaker blijf bij je leest, zou ik zeggen. Als Jasper het heeft over vintage horloges kan ik namelijk echt geboeid zitten luisteren.

En een plaatje van de Orion 38 grau!

klikken maar!

11 likes

Vandaag de Tangomat weer eens om:
Altijd goed voor een glimlach

8 likes

Ook hier een Nomos dagje.

14 likes

Laat die gasten maar lullen, nomos is top kwaliteit en briljante designs. En tegen een prima

11 likes

Nog niemand in het bezit van een Nomos met silvercut dial? Hier in St Johann in Oostenrijk ligt een Metro collectie bij de lokale juwelier. Het kriebeltā€¦

Heel zeldzaam. Levertijd van een jaar, geloof ik.

1 like

2-5 werkdagen bij Nomos zo te zien.

1 like

:upside_down_face:

Ja, klopt. Maar ook gehoord dat ze daar niet aan voldoen. Ik deel mijn ervaring met de silvercut horlogesā€¦

Goedemorgen!

24 likes

Intrigerend! Er gebeurt heel veel, maar op geen enkele wijze storend.

2 likes

Deze staat op de lijst om mijn stal te verlaten. Prachtig horloge, gelimiteerd, gebaseerd op een geweldige stroming maar hij wint simpelweg niet van het vintagegeweld.

14 likes

Nog slechts 1 Ace x Nomos Club Amsterdam Limited beschikbaarā€¦

1 like

Het is hier vrij rustigā€¦

19 likes

Weer een schoonheid .

1 like