Nomos only

Ugh, ben nu toch een beetje aangestoken door het Nomosvirus: ik heb de Tangente maar zit toch sterk te denken aan een iets kleurrijker horloge ernaast! Een Club model (de rode uit de atlantik serie) staat me wel aan…

3 likes

images

De nieuwe Club Campus met Neomatik inhouse automatisch uurwerk. De dames versie in 37mm, de wit-blauw en blauwe versie in 39mm.
Voor het eerst komt Nomos nu ook met een metalen band.

5 likes

Blauwe is schitterend. Jammer dat de prijs zo hoog is door het gekozen uurwerk…

2 likes

Klopt, moet tegelijkertijd opmerken dat het wel echt een geweldig mooi uurwerk is!

1 like

Ja, nu is het eigenlijk een standaard club met de campus wijzerplaat. Schiet eigenlijk het principe van de ’ betaalbare’ instapper voorbij.

Eens, maar wat betreft hun neomatiks toch nog 500 euro goedkoper dan de Tangente neomatik bijvoorbeeld. Ze zijn dus best redelijk geprijsd ten op zichte van de overige modellijnen met hetzelfde uurwerk.

1 like

Mooie combi met die band :ok_hand:

1 like

De Silvercut modellen trekken mij wel heel erg, maar heb al erg veel lichte wijzerplaten. Als ze zo’n geborstelde plaat in het donkergrijs uit zouden brengen… :heart_eyes:

2 likes

Ook in het echt gezien? Heb het gevoel dat ze erg met het licht kunnen spelen en donkerder kunnen lijken!

Valt mee, ze zijn echt wel apart en niet te licht:

11 likes

Nog niet in het echt gezien, dus misschien wordt het eens tijd. Zou een mooie aanvulling zijn op de collectie.

1 like

De silvercut is dynamischer dan de renders doen vermoeden. Wat @Pablo1971 al zei. :+1: Mooie horloges hoor. Als ze 'm uit hadden gebracht voor ik m’n Ahoi kocht had ik er waarschijnlijk een gehad. :thinking:

Maar goed, vandaag deze maar weer eens:


15 likes

Prachtig! Mooie kleurstelling op de plaat.

1 like

Deze vind ik mooier dan de Silvercut hoor (die ook gaaf is, maar niet echt zo tijdloos als deze).

2 likes

Vandaag de Nomos…:sunglasses:

11 likes

Binnenkort het bandje vervangen. Was eerst lichtgrijs maar gaat nu meer naar antraciet… :sweat_smile:

5 likes

21 likes

Bijzondere uitvoering!

1 like

Heel cool :clap:t2:

1 like