Nomos only

Het Nomos virus is hier goed ingeslagen. Sinds de komst van deze twee is het alleen maar erger geworden. :scream:

6 likes

Prachtige klokken, zijn net diegene die ik tussen twijfel als ik naar de Nomos collectie kijk. Het zijn de 36 en 35mm versies?
Welke is je favoriet? :wink:

Hehe, bijna goed. De 36mm club en de 38mm Tangente.

Als je Nomos zegt, dan is het eerste waar ik aan denk de Tangente. Voordat ik mijn eerste Nomos kocht was dat altijd mijn favoriet. Maar nu ik er twee heb moet ik bekennen dat de Club ook echt een fantastisch horloge is en op dit moment is dat toch echt mijn favoriet. :thumbsup:

1 like

Ik was van de Club richting 35mm Tangente aan het draaien, maar nu is de twijfel weer toegeslaan :wink: dat heb je goed voor elkaar: niet twijfelen, gewoon beide kopen!

1 like

Sinds vorige week in mijn bezit! Van mij hadden ze deze ook in 36mm mogen uitbrengen, dan was hij echt helemaal perfect geweest. Maar deze iets grotere bevalt ook heel erg goed.

In mijn ogen een erg geslaagde toevoeging aan hun line-up!

17 likes

Geniet er van!

Hij is prima bij je pols zo.

1 like

Zit hij echt zo strak? Ziet er uit alsof het pijn doet zo.

Begrijp waarom je dat denkt, maar is niet het geval. Kan nog met gemak twee vingers tussen de band krijgen tot hij echt strak zit. Is denk ik gewoon een combinatie van houding en dikke armen :wink:

Gelukkig. Prachtig horloge! Ik moet nog een beetje wennen aan de mix van cijfers, maar mooi is ie.

1 like

Prachthorloge :heart_eyes::heart_eyes: die zou ik graag in het echt omhebben !!

1 like

Stop nouuuuu! Nu slaat de twijfel weer toe…

Originele club 36 er uit en deze er in? Hmm.

2 likes

Schitterend hoor! Geniet er van.:+1:Staat ook op mijn lijstje ( in de toekomst )

1 like

Eentje uit mijn vaders collectie, helaas komen de geblauwde wijzers er niet uit op deze foto. Productie is inmiddels gediscontinueerd. Ben het overigens volledig eens met @HorloG je moet ze in het echt zien om te begrijpen hoe mooi ze zijn.

2 likes

Gaaf, echt een ander klokkie 🖒

1 like

Heel moeilijk. Waarom niet beide? :smirk: :wink:

Dat kan natuurlijk ook… Maar eens kijken of ik hem ergens in het echt kan zien :thinking:

Heel mooi en voor dat lage bedrag ongekend leuk!

1 like

Vandaag de Nomos Ahoi!

7 likes

Gave Deskdiver in een mooie kleur

1 like

Nauwelijks een desdiver te noeen, of juist de ultieme deskdiver. Prachtig ding.

Ik zou alleen die band nooit doen. Origineel of, beter nog, Nomos suede band.

2 likes