Nomos only

22 likes

Nomos vandaag.

Gr. Roel

10 likes

Ik blijf hem tot vinden!

15 likes

17 likes

Dat mag zeker gezien worden!

Ik ben er weer!

25 likes

11 likes

En ik maar denken dat je hier even de ‘signalweiss’ kwam showen :sweat_smile:

Toch teveel voor de vrije tijd die. Wel erg mooi. Maar ik heb zat voor het weekend.

Gaaf Tom. Staat ook (weer) op mijn lijstje. Geniet ervan!

1 like

Thanks Andre!

1 like

Vandaag deze binnen gekregen. Heel fraai deze kleurcombi, maar pakt me nog niet op mijn pols tot mn spijt. Binnenkort weer op onze markt denk ik, maar wie weet na eerst nog maar s een paar dagen proberen. Nomos blijf ik heel gaaf vinden.

12 likes

Zo op de foto in ieder geval heel mooi.

Klopt. En dat vond ik al een hele tijd en de maat klopt ook voor dit model. Maar waarom om de pols niet? Nog maar even een kans geven en anders maak ik er iemand anders blij mee.

2 likes

Erg fraai horloge staat bij mij zeker nog op de wensenlijst.

1 like

Leuk die Campus!

Nu al weer flipperen, zo snel?
Doe nou niet, dan lijk je net @anon50762135 in z’n wilde jaren.
Of @Number4. En die zijn uniek :grin::+1:

3 likes

Haha ik had hem graag overgenomen maar wil eerst mijn Omega Speedmaster Teutonic verkocht hebben :sweat_smile::blush::grimacing:

3 likes

Hij is zeker leuk Remco. Maar hij pakt me niet en waarom niet: geen idee. Vind mal jaren mooi. dus dan een ander maar blij maken toch?

En moet toch een beetje aan mn reputatie werken wil ik ook een echte forumflipperlegende (veel scrabblepunten) worden. Als jij nou Luuk z’n omega s even overneemt maak je Luik en mij blij haha

2 likes

Gefeliciteerd, ben benieuwd hoe lang deze het gaat volhouden.
Dacht ook dat je voor die witte zou gaan, gezien je post in het “wat had je willen dragen vandaag” topic.

1 like

Die witte is heel erg mooi, maar ook heel erg ‘vrije tijd’. Deze draaide ik al langer omheen. Het vergt even wat ‘omdenken’ vanwege het gebrek aan symmetrie. Maar in mijn ogen maakt dat hem wel bijzonder. Kast is bovendien prachtig dun, erg mooie kroon en natuurlijk de ‘wire lugs’ die hem bijzonder maken.

2 likes