Kansloos
Je zou zeggen als Fortis 20% kan, moet het bij Nomos ook kunnen toch
Mooi trio en mooie foto!
Dat is een mooi en gevarieerd gezelschap.
Tja, zoals met veel dingen: de klik. Toen ik voor het eerst de Ahoi Neomatic zag liggen bij de juwelier was ik opslag verliefd en besloten me te verdiepen in het merk. De uitstraling van Nomos en de kwaliteit van de horloges spraken me direct aan. Echt vakmanschap, in-house uurwerken en mooi afgewerkt.
De Ahoi dus nieuw aangeschaft en vind hem nog steeds fris en hij draagt uitermate comfortabel. De Metro gang reserve kwam voort uit een ruil met een Tudor Black Bay die toch net te groot en te grof was. Het minimalistische van de Metro is rustgevend en zee groene kleur van de gangreserve indicator heeft me altijd een zomers gevoel. Bovendien echt een banden swapper! De Club is de laatste toevoeging, heerlijke daily zowel op leer/suede als op (de juiste) nato.
Het zijn allemaal echte conversation pieces en naar mijn mening echt waar voor je geld.
Hij komt pas volgende maand, maar heel veel zin in mijn nieuwe aanwinst! De nieuwste limited edition van AceJewelers!
Erg Fraai en gelukkig geen mix van gewone en Romeinse cijfers als uuraanduiding zoals bij een vorige Ltd Edition.
Schitterend! Mocht je ooit van die Ahoi Neomatik af willen, stuur mij dan een PB’tje
Ik hou het in het achterhoofd. Ik denk er wel sterk over om de Club nacht te verkopen!
Hij staat op standje Jarno Hams.