Nomos only

Een mooie bijkomstigheid. Al zijn de foto’s gemaakt op verzoek van Casper omdat hij het zo’n mooi horloge vindt.

Heb er overigens bewust in de post niets over gezegd omdat ik dat een vervelende manier van pluggen vind :kissing_heart:

1 like

Het zijn ook hele mooie foto’s :ok_hand:

Ik help graag een handje. Las ergens tussen de regels door dat je hem wil verkopen :wink:

1 like

teşekkürler arkadaşım

image

3 likes

Heel erg mooi!

1 like

Danku!

1 like

Wat vindt HF hier eigenlijk van?

Als ik niet in de markt was voor een grail had ik m bijna ter plekke mee genomen vorige week. Bijna? Ja ik twijfel over t standaard bandje qua kleur maar vind t een prachtig zomers horloge.

Goals for summer 2021

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::joy::joy::joy::joy::flushed::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

download

Hier meer info en pics

5 likes

Ook hier maar even pronken met de nieuwste aanwinst! Inmiddels wel bekend hier op het forum :wink:

23 likes

Gaaf!

1 like

Ziet er gaaf uit. De cijfers zijn erg mooi. De band lijkt er goed bij te passen. In het echt minder mooi?

Ik twijfel over die band. Vond m onder de lichtomstandigheden naar grijs neigen…

Geniet er van man!! Ik vond hem op die lichte band nog toffer!!

1 like

Heeft iemand hier al wel eens een Tangomat of Tangente op een milanese mesh gezet?

En, vraag 2, wie weet een goede en mn betaalbare mesh om te proberen?
plaatje voor de vorm

3 likes

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/e/d/a/eda9739b1fd499aae5c915a41bb07c3f2ad915b3.jpeg Mijn Ahoi destijds wel eens op mash gehad. Was 20mm.

cool, en waar had je die mesh vandaan?

Zat al in de collectie, ooit met een Tag Heuer after market binnengekomen. Mag voor een zacht prijsje weg hoor, maar past 20mm?

Hier vind je een paar foto’s van een Tangente op een mesh van Watchgecko. Denk £28 nieuw.

2 likes

Thanks, hij bevalt heel goed. En die lichte band is inderdaad top!

14 likes

Goed om te horen. Mooie foto’s!

1 like

Wat ik me afvraag: nu alle juweliers dicht zijn. Zou Nomos ook via de online shop wat aan de prijs kunnen doen? Of bij voorbaat kansloos? :crazy_face: